Pagina's

vrijdag 2 september 2011

Voor je het weet zijn ze groot.

Er wordt altijd gezegd.....GENIET van de kleintjes want voordat je het weet zijn ze groot.
Gisteren is de "baby" geboren en vandaag is het al een grote meid.....hihihi.

Op de site van Marianne Design werd de ster uit de vorige post steeds opnieuw verwijderd en in eerste instantie begreep ik maar niet waarom.....tot ik deze foto zag staan, want die heb ik bij mijn vorig berichtje vergeten te plaatsen. Er moet of een stempel of een 3d-plaatje worden gebruikt.

Dus wil ik het nogmaals proberen om met deze ster mee te doen aan challenge nr. 37 bij Marianne Design (nr. 38).

Ik GENIET en GENIET van mijn "kraamtijd".....wat waren jullie reacties SUPER. Enkele dames hielpen mee met puffen, Zuster Leny kwam met adviezen en Hennie heeft al een kraamkadootje gestuurd.....heeeeeeeeel, heeeeeeeel -elijk dank aan jullie allemaal.
Gebruikte materialen voor deze kant van de ster:
Damast 250 grams linnenkarton magentina of magenta 
van Foliart
Linnenkarton oud-roze
3d-afbeelding van knipvel VK9501 van Marianne Design
Creatable LR0142 van Marianne Design
Petite Scallop Circle Small S4-117 van Spellbinders
Distress inkt Dusty Concord
Dubbelzijdig plakband
Foamtape 1mm

Liefs Wilma

En vanuit het "kraambed" wil ik iedereen alvast een heel fijn en -nig weekend toe wensen.

19 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma,
    Prachtig prentje erop en nu gaat dat zeker lukken om mee te doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit Wilma,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi opgelost Wilma.
    Succes!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat een bevalling is dat geweest zeg, en dan zo mooi voor de dag komen nu zal je zeker scoren bij de challenge van MD.
    Wens je een heel fijn en zonnig weekend en rust maar lekker uit van alle vermoeienissen hahahaha.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je nu opnieuw gemaakt,of alleen veranderd? Hoe dan ook, het is en blijft een TOPCREATIE !!
    Fijn weekend toegewenst.

    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijft een gave creatie! Succes met de challenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Nog ff en je zet de kids met kleding en al op de wereld.
    Bij jou groeien ze wel erg snel.
    Maar je kent de uitdrukking toch wel, kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
    Dus pas maar op voor je het weet heb je grijze haren van de zorgen.

    Deze is ook weer prachtig mooi gemaakt en nu maar hopen dat het goed gaat!

    Geniet nog van je kraamtijd.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,

    helemaal toppie!!!!
    een waar kunstwerk!

    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Wilma.

    Ik heb even geen tijd gehad om echt te bloggen en dan kom ik op je site en val zowat van mijn stoel zo mooi vind ik deze creatie.
    Meis je hebt je suf gepuft bij deze bevalling.
    Lijkt mij idd een bere klus.
    Ben blij dat het gelukt is en ik wens je succes met de challenge.

    Liefs,Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende 'bevallings'berichtjes Wilma.... wat een humor... schitterend.
    Het mag dan een zware 'bevalling' geweest zijn....het resultaat mag erg zijn hoor!!! Succes met je challenge!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma

    Hier spreekt nog een keer ZUSTER LENY.
    Ik moet u nu toch echt wel bed rust voor schrijven hoor(zeker 2 weken).
    U bent mij veel te actief en creatief.
    Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn ogen uit kijk naar U creatie.
    Het is wel schitterend mooi.
    Denkt u wel om u bed rust.
    Een heel fijn weekend.


    Gr Zuster leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma, hij ( of is het een zij ) is helemaal top!

    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat is je kindje mooi!! Een geweldige creatie, zoveel ontzettende mooie details erop! (Ik heb nu ook pas je vorige post gelezen want ik loop zoals altijd achter) Volgens mij ga jij scoren in de challenge! Wat een werk heb je gehad maar het is echt een kunstwerk om trots op te zijn!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een schitterend werkstuk is dit geworden. Dat is vast een zware bevalling geweest. En je hebt hem/haar ook echt heel mooi versierd.
    Succes met de challenges.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi plaatje heb je gebruikt wilma het is weer een prachtig geheel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed opgelost Wilma, en geniet nog even van je kraamtijd!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben blij dat je zo geniet van je kraamtijd ;-) En na zo'n knap kindje ter wereld geholpen te hebben, mag dat zΓ©ker!! Laat je maar lekker verwennnen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahaha wat een verhaal. Zit nog met een smile om mijn mond.
    Maar het is prachtig. Je moet er toch maar elke keer weer opkomen, hΓ©!! Super
    Jullie ook een fijn weekend verder en groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi Wilma,
    ik moet echt lachen om die bevallingsverhalen van jou!
    Maar effe "sereneus"wat een prachtcreatie is dit geworden!!!!!!
    Top!!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.