Pagina's

woensdag 7 september 2011

Ik geef je een roosje.............. mijn roosje.

Allereerst wil ik iedereen heel  -elijk danken voor de felicitaties van gisteren. Romantic Tilda gaat er van blozen.
De mal die ik gebruikt heb voor deze kaart had ik al een tijdje in de kast liggen en hij/zij bleef me maar "aankijken". Nu nog steeds hoor.....kijk maar naar de foto's.
Hebben jullie dat nou ook.....dingen in de kast liggen die nog nooit zijn gebruikt?
Voor de binnenkant heb ik een Shapeability gebruikt en lekker bewerkt met distress inkt.
 
Gebruikte materialen:
Voor de kaart wit papier linnenstructuur 13,5cm x 27cm
Restjes scrappapier "Pampered Pets" PPS 160101 van Andrea Jayne Evans
Restjes wit glad papier
Decorative Chalks Bright 6200/0203 van Joy Crafts
Distress inkt Peeled Paint
Shapeability "Floral Doily Accent" S5-040 van Spellbinders
Embossingmal 4.610.233 van Avec
FLP002, FLP003 en FLP011 van Nellie Snellen
Strass-steentjes transparant Ø 5mm
Dubbelzijdig plakband
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

24 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Super hoor, met je kaart in de prijzen vallen, leuk is dat toch he? Je kaart van vandaag is ook mooi, leuk zo'n rand aan de binnenzijde.
    Ik ben zo'n type dat veel bewaart, vindt sommige dingen zo zonde om te gebruiken??? Heb ik ook geen verklaring voor. Dan zie ik iets bij anderen en dan denk ik, o ja, heb ik ook nog. Ach, zo blijft een mens bezig.

    groetjes weer!
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Wilma.....en ja ik ben ook zo'n verzamelfreak op freubelgebied....heb ook nog zat "nieuwe" dingen liggen die op liggen te wachten, hihi.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart Wilma. Ik ben gek op rozen. En deze mal is echt een beauty. Heel mooi gedaan zo in schitterende kleuren.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma

    Wat weet je er toch weer een pracht kaart van te maken.
    Het is echt een schatje van een kaart.
    Ook ik ben namelijk gek op rozen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Wilma, goed afgewerkt met de inktrandjes....ik hou daar van ;-))
    Ook erg leuk om de binnenkant even mee te nemen, geeft nèt dat beetje extra aan een kaartje...iemand wordt hier weer helemaal blij van!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Wilma. Wat een schitterende mal en wat een mooi effect! De binnenkant is ook erg mooi.
    Ja, ik heb dat ook hoor dat ik dingen heb liggen die ik nog nooit heb gebruikt. Was in mijn beginperiode weg van pergamano en heb er een heleboel mallen voor liggen maar helaas ongebruikt.
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig chique kaartje is dit, en hihi dat probleem hebben we denk ik allemaal wel van die ongebruikte mallen die ergens rondzwerven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Super lief.
    Geef mij maar dit roosje!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Ook deze is weer heel mooi,zo fijntjes.
    Prachtig gewoon.
    Ja,erg he mallen ongebruikt!!!!!!
    Ik kom ze tegen,bij een opruim woede,Ken je dat????.
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart wilma de rand in de binnenkant ziet er mooi uit.
    en nee ik heb geen dingen liggen die ik nog nooit gebruikt heb dat vind ik zo jammer.
    sommige hebben dingen liggen die ze nooit gebruikt hebben dat vind ik echt zonde van het geld, want onze hobbies zijn niet goedkoop.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma,
    Leuk idee,om dit met deze mal te doen.
    Ik heb ook wel het een en ander liggen waar ik nog steeds iets mee moet en wil,maar ik vind zoveel dingen leuk om te doen,en kiezen is niet mijn sterkste kant.Maar we doen ons best.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma

    Wat een mooie kaart!! En ja...ik heb ook heeeeeel veel liggen wat nog niet is gebruikt. Maar...ik gooi nooit iets weg want daar is het te duur voor. Ik vind het heerlijk om ook af en toe alles te bekijken.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige rozenkaart Wilma!

    Mijn kerstkaart is gestempeld met 4 stempels.

    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart wilma.
    ik vind hem super gaaf

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma!
    Allereerst bedankt voor je lieve berichtje!
    Deze kaart vind ik ook erg mooi!
    mooi met die bewerkte randjes!
    eerlijk gezegd vind ik heel veel dingen erg leuk, zeker met papier en ik koop best veel,
    maar probeer wel alles te gebruiken, soms valt het resultaat wat tegen, dan gebruik ik het wat minder, maar ik streef ernaar om alles te gebruiken en heerlijk toch, op deze manier ken je totaal geen verveling!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie chique kaart! Met een prachtige rozenmal, ook de blaadjes bij de bloemen vind ik mooi en natuurlijk ook de binnenkant!
    Ook nog gefeliciteerd met het winnen van de girlscardsworld challenge!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap gedaan! En ja ik heb ook wel zo spullen die ik nog niet heb gebruikt, ook soms wel uit tijdsgebrek. Maar toch kopen we alsmaar bij hé!!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi die Wilma,
    Wat een apart kaartje is dit geworden. Dat zie je niet veel en ik vind hem nog leuk ook!
    Ook die binnenkant vind ik een hele leuke rand.
    Bij je vorige kaart zat ik al te twijfelen over het konijn. Moet dan de kaart even vergroten.
    Gezellige groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    ik zou je nog antwoord geven...
    hoe het kan dat mijn man niet heeft gewonnen, terwijl hij toch steeds eerste was,
    er wordt tijd opgenomen tijdens de tweede manche, in die tijd moet je steeds het regelmatigst rijden dus dezelfde tijd neerzetten in elke ronde,
    mijn man heeft daar niet aan voldaan.
    Ik hoop dat het zo duideklijk is...
    en hihihihihi ik kan heel goed 2 dingen tegelijk, typen en lezen en jij kunt heel goed tijd bekijken.. !!!! groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma wat heb je dit weer mooi gemaakt. Mooie lieve kleuren. Schitterend hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. GEFELICITEERD!!!
    Leuk hoor in de prijzen vallen.
    Je kaart van vandaag mag er ook wezen.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wilma wat ben je toch lekker bezig. Super gefeliciteerd met je gewonnen challenge en het patroon van zelfontworpen ster vind ik echt zo ontzettend knap. Petje af hoor.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooie stijlvolle kaart is dit!!! Knap dat je toch iets moois hebt kunnen maken van een mal die al een tijdje werkloos is. Bij mij is het dan namelijk zo, dat die mal werkloos zal blijven.....een keer geen idee wat ik er mee aan moet, dan komt het ook niet meer...
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige stijlvolle kaart. Schitterend. Leuk dat je meedoet met mijn candy. Zal vast zelf niet overgeslagen worden met cadeautjes hoor. Hoop ik toch...Hihi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.