Pagina's

zaterdag 3 september 2011

Patroon 01-2011.

Zoals beloofd volgt vandaag het patroon en de beschrijving van de kerstster. Ik wens al degene die de ster willen gaan maken heel veel freubelplezier toe. Ook zou ik het bijzonder op prijs stellen om een seintje te krijgen als de ster af is, want dan kom ik zeker een keertje kijken.

Omschrijving:
Bovenstaande ster 12 keer overnemen of uitprinten - gebruik hiervoor dun papier.
De ster uitknippen of uitsnijden en 5x "inknippen" bij de X tot aan de rillijn.
De - - - - rillen en omvouwen.


Plak op de randen, aangegeven met een X, dubbelzijdig tape of gebruik Tacky Glue.
Plak deel 1 in elkaar.


Plak op de randen, aangegeven met een X, dubbelzijdig tape of gebruik Tacky Glue.
Plak deel 2 in elkaar.
Plak de 2 halve sterren aan elkaar.


Versieren naar eigen inzicht.

Heel veel knutselplezier en mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.

Liefs Wilma

12 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je goede en duidelijke beschrijving! Ik sla het zeker op en ik hoop dat ik er ook eens toe kom om het uit te proberen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Wilma! Zodra ik de tijd heb ga ik er eens mee aan de slag en natuurlijk hoor je als ik de mijne klaar heb!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma

    Je ster is echt prachtig mooi gemaakt.
    Echt een pracht creatie.
    Heb morgen een hele fijne zondag.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Wilma,

    Extra gaaf deze ster maar ik ga voor het andere mooi's hoor whahahah mail je me dan even, dan kom ik zeker langs...Kan je helaas niet mailen.
    Op mijn blog wel mijn email...hoor je graag en slaap lekker voor zo....

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel wilma dat je dit met ons wilt delen.
    ik heb hem opgeslagen en als ik heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel tijd heb ga ik hem maken, maar dat hoor je natuurlijk dan wel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Wilma dat je dit wil delen met ons.
    Ik heb hem opgeslagen en ga kijken of ik ooit aan deze bevalling toe kom.
    Het wordt in ieder geval een zware bevalling ben ik bang. Hihihihi.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Dank je wel voor het patroon en de duidelijke uitleg.
    Ben er erg blij mee en zal me er zeker aan wagen om het te maken.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow super mooi
    ga het vast ook eens proberen
    huggie xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eh Wilma....
    die bevalling was erg moeizaam,
    bij jou...
    eh zou dat het bij mij dan nog niet veel eh eh... zijn???
    maar toch bedankt....
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma, dieser Stern sieht wunderschön aus! Toll gemacht.
    Liebe Grüße, Rosi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dein Stern sie phantastisch aus. Ich bin begeistert von deiner tollen Arbeit.
    Herzlichen Dank für die Arbeitsanleitung.
    Liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!!! deze ster is wel heel erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.