Pagina's

maandag 26 september 2011

Voor herhaling vatbaar ☺☺☺

Hierboven laat ik jullie een tag van Claudia zien. Claudia heel ♥-elijk dank voor je SCHITTERENDE tag en voor de diverse stansjes. Helaas heb ik van de stansjes en ponsjes geen foto gemaakt.
Voor mij was dit de tweede keer dat ik aan een swap van de Nederlandse Swappers heb meegedaan en ik mag wel zeggen.....met veel plezier.
Dit is de tag die ik voor Claudia heb gemaakt......de tweede ☺☺☺
En dit is de andere kant van de tag met een kleine tag achter het scrappapier "verstopt".

Ik heb nog meer leuk nieuws, maar dat vertel ik een andere keer.

Gebruikte materialen:
Voor de tag licht-groen gemêleerd papier
Scrapvel uit blokje nr. 4 van Studio Light
Doo-hickey "Vintage Tag" van Magnolia
Stempelafdrukjes bloemen van Art Talent
Aquarel kleurpotloden
Inktpad groen van Avec
3d-plaatje "Morehead" van knipvel nr. 11052-154
Voor de bloemen FLP002 en FLP003 van Nellie Snellen
Voor de blaadjes "Frond Branch" van Martha Stewart
Hotfix-steentjes groen HF5009 Ø 5mm
Strass-steentjes groen Ø 2mm
Lint glimmend groen Carat ± 21cm
Scor-Tape "Premium"
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tags en je maakt mij wel nieuwsgierig met je andere leuke nieuws.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke tags!!! ben nieuwsgierig naar je nieuwtje hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tags! Ook leuk om te maken, denk ik. Zo'n lief klein kaboutertje in kabouterland met bloemetjes en vlinders. Ik vind het een mooi dromerig geheel.
    En nog meer leuk nieuws??????????? Ben benieuwd hoor.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke tag heb je gekregen wilma en die jezelf gemaakt hebt ziet er ook al zo mooi uit.
    ben ook wel benieuwd naar je andere nieuws je maakt het altijd wel spannend.
    maar ik ben geduldig.............nietttttt hahaha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal heel erg leuk uit. Heb al meer swaps gezien, erg leuk!
    Ben benieuwd naar je leuke nieuws!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien ze er mooi uit de tags, leuk he om met zo'n swap mee te doen. Ben benieuwd naar je nieuws???
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma

    Je heb een mooie TAG gekregen.
    Maar zelf ook een mooie TAG gemaakt.
    Beiden zien er schitterend mooi uit.
    Wel jammer hoor dat we moeten wachten op je leuke nieuws.
    Laat je ons niet te lang wachten.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd, gezellig met de mooie vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lang Leve de Leuke Hobby!
    Jammer dat je ons zo nieuwsgierig hebt gemaakt.
    Ik hoop dat je een heel fijn weekend hebt gehad.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Leuk hoor om zo n mooie tag te krijgen,maar nog leuker om er een te geven!!
    Allebei zijn ze schiterend,zo gezellig.
    Je houdt er wel van om ons nieuwsgierig te maken he!!!
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma,
    Geweldig leuk die tags,leuke kleuren,
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Superleuk je tag, en ben benieuwd wat voor nieuws je voor ons in petto hebt.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig is ie! Supermooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Bezige Bij,
    prachtige tag heb je gemaakt. Heel vrolijk ook!!
    Ja en natuurlijk zijn we wel nieuwsgierig naar het nieuwtje, dat begrijp je wel, hahahaha
    Liefs van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk ik een paar dagen niet, mis ik gelijk 2 prachtige kaarten. Je bijdrage aan de 2e challenge van Forever Friends is écht geweldig Wilma!!!!
    Ook je tags zijn helemaal toppie; erg mooie kleurtjes en details!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooie tag heb je gemaakt, heel schattig en mooie kleuren, leuk met de glitters op de bloemetjes! De tag die je hebt gekregen is ook super! En ik ben niet nieuwsgierig... niet dus :)
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi wilma
    als ik je verhaal leest dan lees ik dat je het swappen ook erg leuk vond,net als ik en je hebt een mooie tag gehad maar ook gestuurd@
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een prachtige tag gekregen en zelf gemaakt !! Wat is swappen toch leuk , he. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dat toch leuk zo'n swap. Moet toch ook eens gaan kijken. Iedereen blogt er enthousiast over. En nee, je moet niet alles tegelijk verklappen, veronderstel dat we niet meer terugkomen op je blog. hahaha.
    Ben wel benieuwd hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Wilma, erg mooi! en ik ben nu wel nieuwsgierig naar je nieuws! haha.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze leuk zeg!
    Complimenten hoor :)

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,

    De tag is graag gemaakt voor je en de jouwe staat hier te pronken hoor! Echt super en de stansjes, ik heb er al wat van gebruikt, dus je komt ze nog wel tegen op mijn blog. Heel erg bedankt!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi hoi wat een mooie tags laat je daar zien,
    zo verschillend,
    maar beiden even mooi,
    ik zal ook even neuzelen bij Claudia,
    je bent een mooie hoor,
    houd ons een lollie voor en trekt snel weer terug... hihihihi... grapje...
    maar ben wel nieuwsgierig
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De tags zijn schitterend, zowel de teg die je gekregen hebt als de tag die je gemaakt hebt. Het zijn ook hele leuke swaps, kon deze keer niet mee doen.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige tags zeg, lijk me ook leuk zo,n zwap.
    gefeliciteerd met alles Wilma.

    Lieve gretjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige tags wilma en veel plezier met bovenstaande gewonnen prijs
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind ze allebei prachtig! Bij jou vind ik ook zo leuk dat de achterkant net zo mooi is als de voorkant.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super crea's heb je gemaakt...schitterend

    eindelijk kan ik weer een reactie plaatsen...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wilma

    Mag ik je even bedanken voor je hele juiste opmerking. ooo wat erg!! ik ben te druk bezig geweest en heb het zelf niet eens gemerkt. Zelfs mijn designteamleden niet. k heb de kaart er meteen vanaf gehaald en ga hem meteen aanpassen. Heel erg bedankt, wat een afgang hahaha (we lachen er maar om)..
    groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.