Pagina's

zondag 22 september 2013

Crazy!

 Hallo lieve blogdinnen,

Nee, ik ben niet Crazy.....mag ik hopen  

Dit kaartje is bestemd voor Crazy for CAS
Het maken van CaS-kaartjes vind ik moeilijk.
Zeker om het kaartje "Clean" te houden. 
Ik wil graag nog b.v. vlindertjes toevoegen.
Toch heb ik het "simpel" weten te houden.
Ik heb 7 verschillende tekststempeltjes van Crealies
op een acrylblok geplakt en met 2 kleuren inkt bewerkt
en afgedrukt op wit glimmend papier.
Daarna het witte kaartje op rood glimmend papier geplakt
en het geheel, met foam verhoogd,
weer op wit glimmend papier geplakt.
Dit kaartje is het resultaat voor challenge nr. 27.

Als je op de stempeltjes drukt kom je
in de webwinkel van Crealies terecht.
 
  

De "Kusjes" zijn uitverkocht en die krijg je dan van mij

Liefs Wilma

19 opmerkingen:

  1. Ja een CAS kaartje maken is zeker niet gemakkelijk, je moet alles in een paar dingen stoppen en dat is keuzes maken, je hebt dit heel leuk gedaan Wilma! Leuk idee om alleen teksten te gebruiken. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cas kaartjes vind ik ook altijd moeilijk. Maar die van jou is echt geweldig.!!
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap werk Wilma, want ik zou dit niet voor elkaar krijgen, ontzettend leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou lijkt het niet moeilijk ....kaartje is Superleuk!
    Echt knap hoor, ik zou er ook teveel op willen doen...
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Wilma.
    Zelf vind ik het maken van een cas kaart ook wel lastig, maar ik vind die van jou erg mooi geworden.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha Wilma,
    ik vind het zo goed gevonden! Echt leuk en toch ook wel een beetje crazy! Ja, Cas is ook niet makkelijk. Ik ken dat die neiging er nog wat op te plakken....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gelukt hoor je CAS kaartje en heel origineel bedacht met de verschillende teksten!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh cas ja dat vind ik vreselijk moeilijk, ik vind het al snel zo saaaaaaaaaai. Maar deze is wel erg leuk en origineel zo met die tekstjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof gedaan Wima en echt CAS!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het ook moeilijk Wilma maar je hebt een leuke kaart gemaakt.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Origineel idee, die had ik nog niet eerder gezien. Ja CAS kaarten maken is soms best lastig, het is net als met bloemschikken: de kunst van het weglaten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hartstikke leuk gedaan met dat tekst. en ook mooi dat je dat felle rood erbij hebt gedaan. maakt het fleurig. inderdaad moeilijk dat 'CAS'. ik heb ook net een kaartje klaar....moet nog gepost worden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel anders dan we van jou zijn gewend maar wel heel mooi en origineel!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moeilijk hoor dat CAS kaarten maken, lijkt zo gemakkelijk maar volgens mij zou het mij nooit lukken! Het resultaat is prima Wilma!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig resultaat dit C.a.s kaartje Wilma.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke moeilijk die Cas kaarten.. maar super goed gelukt door jou hoor! Wat is tie leuk!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je de challenge slim uitgevoerd! Mooi gedaan, heel origineel. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele originele uitvoering van de challenge leuk, leuk. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma, ik wil je eventjes persoonlijk bedankt voor het prachtige verjaardagskaartje die ik mocht ontvangen van jouw persoontje, super bedankt en hij hangt hier te pronken op mijn deur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.