Pagina's

donderdag 12 september 2013

It's a wonderful time



Een warm welkom aan alle nieuwe volgers. 
Aangenaam kennis met jullie te maken.
Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Waar blijft de tijd toch?
Het is donderdag en zoals jullie weten probeer ik
iedere donderdag een kerstkaartje te plaatsen
voor de 52-weeks of Christmas bij Yvonne.
Het is me gelukt om ook vandaag weer mee te doen.
Het is een kerstkaartje van restjes.
Helaas zijn de restjes nog steeds niet op.

De gebruikte materialen:
Wit "bobbeltjes"-structuur papier
Organic metallic papier "Dark Red" (2504) van Mireille
Paper Pad "X-Mas Collection" 98003/002 van Kars
Kerstlint rood met sterren
Distress inkt "Barn Door"

Doei, doei.....ik ga weer verder.

Liefs Wilma

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Wilma. En zouden de restjes ooit opkomen? Er komen er bij mij altijd weer nieuwe bij.Gelukkig komen ze ook wel weer van pas.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wilma, wat een mooi en leuk kaartje van restjes.
    daar is niks mis mee hoor het kan best.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is ook weer mooi Wilma! En restjes.....die blijven we houden...komt nooit op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart Wilma,
    Restjes, tja o zo veel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Waar restjes toch al niet goed voor zijn. Ik denk dat we die ook altijd wel zullen houden. Ik heb me voorgenomen geen kerstpapier ed te kopen, ben benieuwd, ik denk dat ik na de feestdagen net als velen nog genoeg heb. :) Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop niet dat je het erg vind, maar dit idee neem ik een keer van je over, geweldig die vierkantjes zo, super Wilma!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke kerstkaart van restjes Wilma - heel mooi gedaan ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een heel leuk kerst
    kaartje gemaakt ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die leeslijst van mij doet de laatste tijd zo raar, deze kaart is van donderdag en ik zit nog in de leeslijst van vandaag de kaartjes te bewonderen, maar dan maar een dagje later, hij is helemaal schitterend Wilma.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Wilma! Ik heb ook nog zoveel restjes, gaaf gedaan. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.