Pagina's

donderdag 19 september 2013

The last one.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit kerst-vouwkaartje is een beetje van het Hobbyjournaal,
een beetje van Diny den B, een beetje van Crealies en
een heel klein beetje van mij.....toch?


Met dit vouwkaartje, bijdrage 39, wil ik meedoen met
de 52-weeks of Christmas bij Yvonne.

Gebruikte materialen:
2 soorten paars papier
Dessinpapier "Mery's Happy Bloc's" 6011/0010
van Joy Crafts
3d-plaatje van Diny gekregen
Distress inkt "Victorian Velvet"
De gebruikte Crealies-producten:

Meer heb ik niet te vertellen vandaag.....dus
een redelijk kort berichtje.
Voorlopig kan en wil ik geen vouwkaartjes meer zien.
Doei, doei en liefs Wilma 123 Krabbels - Sneeuw

18 opmerkingen:

  1. Ook dit laatste kaartje is weer beeldschoon.
    Ik vind het een mooi en eenvoudig modelletje.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een mooi kaartje Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    het is toch een Super mooie vouwkaart geworden, niks mis mee.
    Van mij mag je er nog meer laten zien hoor. mooie kleur heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kerstkaartje Wilma...en het maakt niet uit waar de inspiratie vandaan komt.....
    "lang leve al die mooie blogjes"
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart! Ik had geen idee waarom je zei dat je geen vouwkaart meer kon zien.. Dus ik scroll naar beneden en zie daar nog meer van die mooie kaarten staan! De ene nog mooier als de ander. Prachtig zijn ze, stuk voor stuk!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een juweeltje van een kaart Wilma.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eem heel mooi vouwkaartje. Ook al kan jeer geen meer zien. Ik vind hem schattig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Wilma! Helemaal van jou hoor!! Leuk dat je weer meedoet!! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma
    Van wie het allemaal is maakt niet uit. Jij hebt het gemaakt, en het is prachtig, mooi kleurtje ook.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook in de kerstuitvoering is ie heeeeeel moooooiiiii!
    Groetejssss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi wilma
    Hartstikke leuk zo een kaart van verschillende bloggers en zo tezamen een prachtexemplaar
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Ze zijn allemaal heel erg mooi, dus gewoon doorgaan met dit simpele model.
    Heb ik in het verleden ook al eens gemaakt, met twee tags erin.
    Zo als je zegt voor elke gelegenheid te gebruiken.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Wilma, dit is een mooi kaartje. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihi, nou ik wil ze nog best zien, want ik vind ze leuk. Maar ik begrijp dat ik dan bij iemand anders moet gaan zoeken...
    Deze is ook weer heel mooi Wilma.
    En de last one....jij bent ook de last one bij wie ik vanavond een reactie achterlaat....mijn bed lonkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. natuurlijk het het hele mooie kaartje ook een beetje van jou Wilma, je hebt het tenslotte gemaakt naar je eigen idee, maar heb je er nu zo genoeg van? jammer hoor, maar je hebt vast wel weer iets anders moois voor ons in gedachten, groetjes en alvast een prettig weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kerstkaart Wilma - een mooi modelletje voor alle gelegenheden ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kerstkaart heb je weer gemaakt en zulke leuke details, ik ben gelijk naar het modelletje gaan kijken staat nu op mijn lijstje to-do hahahaha.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma
    ook dit vouwkaartje mag er weer zijn!
    Ik ga em ook maken ik vind het zo een gaaf model!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.