Pagina's

maandag 9 september 2013

Ik ga met pensioen.


Hoi, hoi, lieve allemaal,
Neeeee.....nog lange niet.
Hebben jullie het al gezien?

Bij NKU is een nieuwe uitdaging van start gegaan.
Meedoen kan tot 19 september 19.00 uur.


Deze schets, gemaakt door Jolanda, moet je gebruiken
en het thema is.....met pensioen.

Voor dit kaartje heb ik weer eens wat stickertjes
gebruikt.....jeeeetje, dat is al lang geleden.
Met een paarse identi-pen heb ik de stickertjes
van kleur voorzien en zo passen ze
beter bij de rest van het kaartje.
Ook heb ik een Frame Doodles als "tekstwolk" gebruikt.

Gebruikte materialen:
Lila en wit linnenstructuur papier
Kraft papier 8089/0203 van Joy Crafts
3d-plaatje PG084
Stempel 1999L "Letter background" van Penny Black
Distress inkt "Dusty Concord"
Stickers zilver nr. 61 van voorbeeldkaarten.nl
Identi-pen paars
Hotfix domestuds cobalt violet nr. 57 Ø 4mm
Nestabilities "Fleur De Lis Squares" S4-318 van Spellbinders
Creative Flowers CL CF 25  van Crealies
Frame Doodles CL FD 03  van Crealies

Een hele fijne freubelweek toegewenst en tot ziens.
kerst fun
Liefs Wilma

25 opmerkingen:

  1. Hij is weer erg leuk geworden, leuk gedaan zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die Wilma,
    het is een enig kaartje geworden. Zou je je echt een koningin voelen als je met pensioen gaat? Daar kunnen jij en ik nog niet over mee praten, maar we zullen zien.
    Leuke kleuren zijn het bij elkaar! En het plaatje herken ik, zit nog in mijn blokje van lang geleden....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie kaart Wilma - 'k vind hem super samengesteld met een heel leuk plaatje.

    groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Wilma, het is net of de koningin met pensioen gaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met heel mooie kleuren. Pensioen.... dat duurt nog zo lang voor mij. (mits het dan nog bestaat lol)

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje Wilma.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super leuk en mooi kaartje geworden wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja,ik geniet al een poosje v h pensioen.Maar voel me echt geen Koningin hóór.Ik heb t nog drukker dan toen ik werkte(ook eigen schuld hóór,want ik vind alles leuk)
    Maar je kaartje is super leuk.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hé, om af en toe weer eens opnieuw, iets "ouds" te gebruiken, raken deze spulletjes misschien ook eens op. Je kaartje is weer erg gezellig. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig plaatje en mooi met dat lila!!! Maar dames...met pensioen zijn is echt geen straf hoor en vraag me niet hoe het komt maar de weken vliegen om en we komen tijd tekort!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en leuk kaartje Wilma,
    de kleur is ook super geweldig en de stikkertjes doen het nog goed hoor zeker als je ze de kleur geeft die beter bij het kaartje past.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, Wilma.
    Leuk plaatje en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie uitwerking van deze
    sketch is je kaart, en hij is nog
    grappig ook, leuk gedaan ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaartje helemaal super Wilma, wat een toppertje heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart Wilma. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    ik schrok al, ik dacht ze gaat er mee stoppen, met de kaartjes..
    Je kaartje is mooi en leuk gemaakt, leuk die stickerlettertjes, gewoon weer eens uit de oude doos he!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh prachtig gemaakt Wilma,zo leuk de afbeelding.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die weer gaaf zeg!!! Super afbeelding en geweldige details erop verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi

    Ik had je voorbeeld kaartje al gezien .Hij os erg leuk geworden en dat plaatje is ook wel erg leuk om hier bij te gebruiken .
    Vind je magnolia kaartje hieronder ook erg leuk .
    En dat gebeurd mijn ook wel eens zit alles erop gaat die aan de verkeerde kant open .....

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma.
    Bedankt voor je lieve reactie. Ik ben ook even bij jou wezen neuzen en heb al een aantal paars/lila creaties gezien en vlinders.
    Ook mijn lievelings dieren

    Ook leuk dat je me gaat volgen, ga ik bij jou ook doen, er staat zoveel moois op .Super hoor.
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma,echt toppie hoor.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,

    Met Pensioen, duurt voor jou en mij nog wel even, dan kunnen we nog meer tijd aan onze hobby besteden, LEUK!!!
    Mooi kaartje is dit, met 3D plaatje en stickers, die we bijna niet meer gebruiken.
    Toch staat het heel erg mooi.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een koninklijke kaart is dit Wilma! Past wel bij Bea die met pensioen is gegaan. Leuke kaart!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart in een van mijn lievelingskleuren!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.