Pagina's

maandag 16 september 2013

Needless to say

Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik hoef het eigenlijk niet te zeggen,
maar ik doe het toch.
Dit is een onwijs gaaf model,
een eenvoudig model (van HJ),
om een kaartje mee te maken.
Een model met heel veel mogelijkheden.

Op vrijdag de 13de waren deze kaartjes
op het blog van Creaties met papier te zien.

Hier zie je 2 felicitatiekaartjes
en een beterschapskaartje.
Een kerstkaartje zou ook nog kunnen.
Oeps ....teveel gezegd.

Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Hier zie je de kaartjes zonder de labeltjes.

Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
En hier zijn de bloemen te zien. Mooi hè?
De blauwe bloemen zijn gemaakt met 
Crea-Nest-Lies CL Nest 01.

Van Papicolor heb ik gebruikt:
Cardstock Original nr. 42 ijs-blauw
Fantasia-Hobby papier nr. 719 ruit blauw
Original karton nr. 47 licht-groen
Fantasia-Hobby papier nr. 724 raster groen
Original karton nr. 34 bloesem
Fantasia-Hobby papier nr. 709 stippel roze

Hieronder volgen alle gebruikte
Crealies-producten.

Voor het blauwe kaartje:
Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
 
 
Tekststempeltje "Jarige Job"
Text Tags CL TT 02
Labels & More CL LM 04
Crea-Nest-Lies CL Nest 01

Voor het groene kaartje:
Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
  
 
Tekststempeltje "Vandaag is jouw dag"
Text Tags CL TT 01
Frame Doodles CL FD 03
Creative Flowers CL CF 25
Creative Shapes CL CS 24

Voor het roze kaartje:
Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
 
 
Tekststempeltje "Word snel beter"
.....helaas uitverkocht
Text Tags CL TT 05
Frame Doodles CL FD 04
Creative Flowers CL CF 21
Creative Shapes CL CS 21

Beterschap, Get well soon, Felicitatie, Congrats, Congratulations, Lab els, Tags, Bloemen, Flowers, Pearls, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Dit was een hele zit.....niet?
Toch wil ik je vragen nog een reactie
achter te laten, want dan zit ik
fluitend achter de pc.
Ik kan daar echt van genieten.

Tot een volgende keer.
Liefs Wilma 

33 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaartjes laat je
    ons zien, en weer boordevol met
    inspiratie, het is zeker een leuk
    model, heel gaaf Wilma ☺
    En zit je nu genietend te fluiten ?

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk. Mooi papier van Papicolor. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. IK vind vooral de bloemen en takjes die je op dit model kaart hebt gemaakt supermooi. Van de vorige blog post ook al. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze zijn zeker leuk!!!
    Heel mooi gemaakt.
    Enne ik zie de kerstcreaties wel voorbijkomen van je ;)
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mein Gott ist das schön gemacht, bin total begeistert
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaartje Wilma heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf gedaan joh, helemaal leuk en mooie kleurtjes papier ook. Nou fluit maar lekker verder hè
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaartjes Wilma, en het is ook wel eens fijn om wat snelle kaartjes te maken. Ik vind het een heel leuk model.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten weer Wilma! Leuk zoals je de materialen van 2 DT-teams weet te combineren!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaartjes erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fuut Fuuuut Trrrrr. Sorry ik fluit niet zo mooi.
    Je kaarten zijn heel mooi geworden. Rustig, maar heel verzorgd.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal schitterend Wilma, ziet er super de super uit, top gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende en stijlvolle kaarten Wilma. Ik vind ze super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is idd een heel leuk model! Prachtige kaarten met bijpassend label!! Fluit ze.............

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi
    Inderdaad weer ergggg leuk
    En zo mooi in die pasteltintjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fluit nog maar even door Wilma want ze zijn alle 3 echt super en het is zeker een top-modelletje!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi wilma
    Je kaarten zien er prachtig uit en dat is genieten om er naar te kijken!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaartjes Wilma....mooi in die kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je toch weer prachtige kaartjes gemaakt Wilma en zo mooi van kleur.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi wilma, wat een prachtig modelletje, daar kan ik weer iets mee op ons clubje, ik vind dat je mooi papier combinatie hebt gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaarten, wilma. Heel mooi zo met de kleuren en de bloem erop.
    Ik heb de link van jh gelijk opgeslagen.
    Ik ga deze kaart zeker een keer maken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaarten ik heb de link opgeslagen want ik wil hem vast ook wel eens maken.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Wilma, leuk model en wat een prachtige bloemen erop!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma

    Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt! Dat papier heb ik ook nog ergens liggen:-)..
    Heel veel hobbyplezier, ennuhh hoor ik nu iemand fluiten??? :-)..

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Wilma, je hebt ons lekker wat leesvoer gegeven, maar het is de moeite waard, erg leuk gedaan en heel leuk idee, bedankt voor het delen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    drie keer mooi!!!
    Leuk model en prachtige mallen bloemen gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma
    Super mooi gemaakt. Echt heel mooi om naar te Kijken.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi Wilma,
    kom ik nog een keer langs....internet problemen. ik zie dat mijn reacties niet zijn geplaatst.....dit heb je heel leuk gemaakt. mooie bloemen zitten erop. prachtig geheel!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig mooi gedaan Wilma - alles mooi op elkaar afgestemd - pareltjes!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hele mooie, chique kaarten Wilma! Een heel leuk model, wat ik moet onthouden, proberen dan haha. Prachtige mallen heb je ook gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super, Wilma!! Wat een mooie kaartjes en zulke lieve kleurtjes!
    Een gezellige dag , Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.