Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Especially for you.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Augustus is voorbij en over 2 weken begint de herfst.
Toch wil ik daar nu nog even niet aan denken
en daarom komt Tilda jullie vandaag,
met dit "zonnige" kaartje, een bloemetje brengen.
Dit bloemetje gaf Tilda ook al bij Crealies weg.

Tijdens het maken van dit kaartje ging het e.e.a. verkeerd.
Kaartjes "horen" aan de rechter- of aan de onderkant
"open" te gaan.....toch?
Zoals jullie zien zijn de boven- en de onderkant (de basis)
van dit kaartje identiek en nadat ik Tilda, het grotere blad
en de 3 kleine bloempjes, op het frame had geplakt.....
ging het kaartje aan de "verkeerde"kant open.
Toen moest ik helaas het kaartje doormidden snijden.
Het kaartje blijft, met hulp van een standaard
aan de achterzijde, toch staan.
Sttttt.....niet doorvertellen hè!
 

Hieronder volgen de gebruikte Crealies-producten:
 
 
Om de nerven in het blad te embossen

Nog een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma 

23 opmerkingen:

  1. Oh dat is mij ook wel eens overkomen
    dat ik aan de verkeerde kant ben gaan
    plakken en dat hij verkeerd open gaat,
    ik denk dat er wel meerderen zijn die
    dit ook eens meegemaakt hebben.
    Maar ik vind de kleuren en je Tilda
    heel erg mooi geworden, leuke
    vrolijke kaart ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit wel eens overkomt!
    Je kan hem altijd weer op een 'goed' kaartje plakken....
    Maar niet weggooien hoor, Dees is veels te mooi !
    Heerlijk zonnig en gezellig en mooi!
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha héél herkenbaar!!! Je hebt het schitterend opgelost!!! Een heerlijk vrolijke kaart.... en geniaal zoals jij de nerven in het blad geëmbost hebt; bedankt voor de tip... ga ik zeker toepassen.
    Fijn weekeinde...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer aan het kleuren bent geslagen en wat heb je de jurk prachtig gekleurd!!! Leuke vrolijke kaart hoor!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahhaaaaaaa ik lees het al, hoezo fanatiek bezig???????
    Ik krijg wel vaker "enkele" kaartjes Wilma en als de tarieven in januari weer omhogg gaan zit ik er sterk over te denken dat ok maar eens te gaan doen dus.........je hebt gewoon een vooruitziende zonnige blik met je super zonnige kaartje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha dat gebeurt mij ook wel eens, nog wel vaker als die ezel met die steen LOL
    Mooi fleurig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart Wilma. Heel zonnig en vrolijk. Ik vertel het niet verder hoor haha.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal het niet doorvertellen Wilma hahaha, maar je hebt het zo weer prima opgelost en wat is het een plaatje zeg, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjeetje,ik dacht dat ik de enige was(hihi)
    Ik zal t niet door vertellen ,jij ook niet van mij/ons.
    Maar zonder gekheid,je kaart is super mooi.prachtige kleuren.
    Ik mis de lijnen van je stempel,heb je dat op een speciale manier gedaan ????(ik weet niet zo gauw hoe die techniek heet.ik heb bij iemeand op het blog ook een keer gezien.)
    Fijn weekend en groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Wilma enne ook mij is het al meerderen malen overkomen.
    Maar je hebt het goed opgelost zo.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi wilma
    nou wat je noemt een echt zonnige en leuke kaart en maak toch niet uit welke kant er open gaat,hifi
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is een mooi ZONNIG kaartje Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooo wat zonde! van die mooie kaart dat je hem moest opensnijden.
    Ik vind hem heel erg mooi. Trouwens mijn dochtertje maakt altijd de kaarten zo dat ze "verkeerd" open gaan. Wie zegt dat mama, dat dat niet mag?? vraagt ze dan. Tja ze heeft een punt vind je niet?
    Heel erg mooi gemaakt Wilma!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hoor, dat is mij ook eens overkomen. Heel erg balen! Maar ook wel weer een mouw aan te passen.
    Het is een heel zomers kaartje geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wonderful. Your colouring is amazing. Love the feather too.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel herkenbaar hoor! Je kaart is heerlijk zonnig, leuk dat open kader!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend zonnig kaartje Wilma - Tilda super gekleurd en de kaart is super smanegesteld - een echt plaatje!

    Zo blij te lezen dat ik niet de enigste ben :).
    De mijne ging toen langs boven open en heb de achterkant dubbel gevouwen zodat het een beetje een easelkaartje werd. Nog een labeltje verhoogd opgeplakt op de achterkant van de voorkant zodat hij niet kon open vallen ;). Misschien een tip voor de volgende keer ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt Wilma voor je reaktie.
    Ik snap het nu helemaal.
    Ik vind het wel heel mooi zo hóór !!!!!!

    Groeten WIL

    PS vanmorgen ging ik weer in de fout (hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Zo te lezen ben je echt niet de enige die dit is overkomen, gelukkig gebeurd het bij heel veel freubelaars.
    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, zeggen ze toch?
    Je kan hem zo weer op een witte basiskaart plakken, maar een enkele kaart kan ook, goed opgelost.
    Je vorige kaart met e restanten is prachtig geworden.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Wilma,
    Wat is het weer een schatje en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Ik wil je héél hartelijk bedanken voor de mooie kaart die je mij stuurde voor onze trouwdag, echt schitterend. Je witte kaarten ben ik helemaal weg van en ook deze weer. Ik ga het model proberen na te maken als ik weer op de been ben.
    Veel liefs, Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een heerlijk zonnige kaart met dat helder geel.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh die fout heb ik ook wel eens gemaakt. Wat vond ik dat stom van mezelf. Totdat ik een kaart kreeg voor mn verjaardag die ook 'verkeerd' open ging. Daar stond in dat er dingen steeds moeilijker werden als je ouder wordt. Dussss.. de volgende keer zo laten en dat er gewoon inzetten hehe
    Het is wel en heel vrolijke kaart geworden zo hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.