Pagina's

zaterdag 29 oktober 2011

Doe nog maar een spoedje (006).

Cornelie vroeg om nog zo'n spoedje.....nou meis.....hier komt dan het volgende spoed-kaartje met zelfs 2 foto's. Irene en Liberta vroegen om een heel stel ..... ☺☺☺ ..... als alles meezit, voldoe ik morgen aan jullie wens met spoedje 3.

Op de foto hieronder zie je dat ik ook eens de binnenkant van de kaart onder handen heb genomen. Hiervoor heb ik de grootste sneeuwvlok- of sneeuwster-stans 3x gebruikt, door midden gevouwen en daarna aan elkaar geplakt zodat een soort Pop-Up effect ontstaat.

Hebben jullie op- en of aanmerkingen? Schuw niet en lucht je hart en ik lees het graag.

Alle gebruikte materialen komen van Avec:
Voor de kaart wit papier
Scrappapier 2 soorten
Glitterpapier zilver
Sneeuwvlok- of sneeuwster-stansen
Lint zilver
Foamtape 1,5mm
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

19 opmerkingen:

  1. Helemaal geen op- of aanmerkingen het is een lief kaartje. Leuk ook de sneeuwvlok aan de binnenkant.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik zal mijn hart eens luchten, ik vind het gewoon mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wilma je tweede spoedje is ook een super mooie creatie, wat zijn dit mooie sneeuwvlok mallen en het pop up aan de binnenkant is super leuk!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat een super leuk kaart laat je ons toch weer zien, en wat leuk die binnenkant.
    Ik zal mijn hart een luchten het is gewoon een super kaart.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer en de binnenzijde is helemaal te gek!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart Wilma , zowel binnen als buitenkant.
    Mooie sneeuwsterren.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma,
    Helemaal geen aanmerkingen op de spoedklus hoor.
    Eenvoudige kaarten maar heel stijlvol. (less is vaak more)
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We worden op ons wenken bediend door je Wilma!
    Die sneeuwsterren zijn echt schitterend en die grote binnen in is helemaal een leuk idee! Ik kijk uit naar nr. 3!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit spoedkaartje is ook al zo mooi. Leuk ook de binnenkant met grote sneeuwster. Ga zo door......op naar spoedje 3
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt wat met spoedjes. Ze worden allemaal even mooi. Ook deze weer. Ik vind de binnenkant fantastisch geworden.
    Blijf jij maar spoedjes maken. Bevalt me wel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma

    Wat weer een prachtig kaartje.
    Echt super leuk gemaakt.
    Heb verder een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gek op je spoedjes, haha, kijk alweer uit naar nummer drie!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spoed en toch zo mooi. Leuk ook, die binnenkant!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, jouw "spoedjes" zien er niet als spoed uit. Daar heb je best wel tijd in gestoken! En zo leuk is de binnenkant, wat leuk bedacht weer!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    al is het volgens jou een spoed---je...
    Ik vind het een mooi afgewerkt kaartje met die leuke pop-up...!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOOooo dit is wel een heel leuk spoedje, doe mij nog maar een paar spoedjes hoor!!! Onwijs leuk dit kerster binnen in!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Onwijs leuk zeg die spoedjes! Ik vind em erg mooi.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.