Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

Op zoek naar.....

Ja.....waar zou ik naar op zoek zijn? Ik heb het druk genoeg.....met van alles en nog wat.....alhoewel ☺☺☺. Ondanks al die "drukte" blijf ik zoeken naar nieuwe uitdagingen en freubelen onder "druk" vind ik zowel spannend als ont-spannend.
Op bovenstaande foto's is te zien dat ook de binnenkant van het mandje is beplakt.

Het blog van de
Nederlandse Kaarten Uitdagingen loopt als een trein en is op zoek naar 3 nieuwe teamleden. Naar aanleiding van de oproep van Judith heb ik dit mandje gemaakt in de kleurencombinatie paars-blauw. Zelf zou ik deze combinatie niet snel gekozen hebben, maar achteraf ben ik blij dat ik dit mandje heb gemaakt.....en ik ben er ook nog tevreden mee. 

En jullie?

Gebruikte materialen:
Voor het mandje fel blauw linnenstructuur papier
Scrappapier uit een mini Deco blokje nr. 4.950.031
Stempelafdrukje "Tilda As Lucia" van Magnolia
Aquarel kleurpotloden
Creatables LR0106 en LR0116 van Marianne Design
Randpons "Deco Fan" nr. 42-60001 van Martha Stewart
Paper Flowers lila gemĂȘleerd
Paper Roses dicht paars gemĂȘleerd
Vlinderponsen (2 soorten) van Mireille
Vlinderponsje van Fancy Crafts
Lijmpen Quickie Glue van Sakura
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

35 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mandje Wilma!!!! Vind het blauwe juist ontzettend mooi!!!! Lekker helder.
    Heel veel succes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, het is een prachtige kleur blauw. Ik vind het een prachtig mandje.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier gaat het mee lukken hoor!!!!
    Hij is onwijs gaaf dus daar kunnen ze echt niet omheen...
    Heel veel succes en ik zal duimen voor je ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat een super mooi tasje.
    Ik vind het een hele sprekende kleur.
    Mooi details heb je erop verwerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,
    Volgens mij,maar dat is mijn mening ,moet dat gaan lukken hoor,heb al die andere creaties bekeken en die van jou springt er echt uit .
    Super mooi mandje!!!!!! En wat je zoekt??/ Misschien de chocolaatjes die er nog in moeten??/(hahaha)
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Met dit mandje gaat het zeer zeker lukken, zeker met al die mooie creaties die jij ons voorschotelt zal voor je duimen.
    Heel veel succes.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi mandje heb je gemaakt. Wat mij betreft maak je hier echt een kans mee. En als ze verder op je blog kijken, moeten ze toch zien, wat voor moois je allemaal maakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit mandje!! En ik denk dat het met deze supercreatie wel moet lukken een plaatsje in DT team te veroveren. Succes ermee.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi doosje Wilma, succes met de DT call!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma, ja dat nieuwe blog is erg leuk. Helaas ontbreekt mij de tijd om in een dt te zitten ( ben ook niet goed genoeg vind ik zelf). Jouw crea is weer top, denk dat je een goede kans maakt.. Ook de reacties die je altijd achterlaat zijn leuk.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma hij is echt super .Succes zal voor je duimen .

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie mandje Wilma! Prachtige kleuren combi, super mooi gemaakt en een schattige Tilda. Als je het aan mij vraagt kom je zeker in de DT! Succes!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een heel mooi mandje wilma ennnnnnnnnnnne ook mooi papier gebruikt.

    wat ik wil vragen mag je nu bij forever friends 3d plaatjes van hun gebruiken en ook insturen ik heb ze namelijk vandaag gekocht.
    maar ik weet het niet zeker omdat er steeds stempels staat...


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Als je mandje in het geel was geweest had ik gezegd paaseitjes. Vind ,m supermooi gemaakt en wens je veel succes om DT-lid te mogen worden!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig mandje Wilma! Heel mooie gemaakt.
    Ik las je vraag voor de challenge. Je mag een plaatje gebruiken maar het mag ook een stempel zijn hoor....wat jezelf leuke vindt. Veel plezier met het maken en bedankt voor je lieve berichtje.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma...
    wat een mooi blauw mandje heb je gemaakt,
    met die kleurenstelling erg mooi,
    prachtig en die stempel van Tilda zo leuk ingekleurd!
    Groetjes van Daatje,
    jij hebt van mij een dikke prijs verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi WILMA

    Wat een prachtig mooi mandje.
    Super mooi van kleur.
    Echt schitterend mooi gemaakt.
    Ik weet zeker dat je ons met dit prachtige mandje gaat melden dat je DT lid bent geworden.



    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooi mandje wilma en dat dt plekje moet hiermee vast gaan lukken.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Het mag ook zonder plaatje hoor...als de kaart maar wit is.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig mandje, alhoewel ik de kleuren niet zo mooi vind, maar dat is mijn persoonlijke mening hoor, ik hou gewoon niet van blauw en paars samen, daarom doe ik ook niet mee met deze DT call, ik kon me er gewoon niet toe zetten om iets te maken wat ik geen mooie kleuren combi vind. Maar je mandje is verder supers hoor.
    gr Linda

    ps ik hoop niet dat je boos bent omdat ik dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Wilma, super vind ik je mandje en ik geniet van de kleurencombi!!!
    Wat is iedereen toch anders.
    Ik wens je veel succes met de DT call.
    Nog 240 hulstblaadjes stansen voor de trouwkaart van mijn kleindochter. De 120 harten met strikje en 120 bloemen zijn gereed. Dan nog alles op de kaart plakken, wat een karwei. Het lot van oma zijn.
    Vandaag 3 vilten bloemen op een kaart.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fantastisch mandje Wilma. De kleuren spatten van het scherm af. SUPERmooi gemaakt.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo zie je maar weer Wilma , iets wat je nooit zou kiezen blijkt toch heel mooi te zijn.
    Ik vind het een prachtig geheel. En als ik in de "jury" zou zitten , zou ik het wel weten.
    Ik wens je heel veel succes.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi wilma
    echt een schatje van een mand en erg leuk deze kleurencombi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wilma,

    het is een mooi mandje geworden.
    ik duim voor je.
    Want het is wel een uitdaging om elke keer iets moois er te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een plaatje wilma erg mooi gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Wilma

    Via de blog van Daatje kwam ik op jou blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie achter laat.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Wilma wat een mooie creatie, hiermee moet het toch echt lukken!!!
    Ik ben ook steeds op zoek....... naar tijd helaas kan ik die niet altijd vinden hahaha daar hebben meerdere mensen last van denk ik hoor.
    Heel veel S6 met deze inzending maar nogmaals dat moet wel lukken!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha die Wilma,

    HELEMAAL GEWELDIG leuk is je mandje....je merkt, ik ben er weer(hihihi)! Maar eh...ik vind dat je een goede kans maakt voor het DT team(ben misschien een beetje bevooroordeeld). Paars en blauw, zou ik zelf ook niet gekozen hebben, maar het blijkt dus best te kunnen. Je randpons vind ik erg mooi en ook de creatable erbij doet het enorm leuk. Het mandje heb je erg mooi afgewerkt, toppie!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma

    bedankt voor je deelname, je mandje is erg goed gelukt en ik vind de kleuren prachtig!
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma, heel erg leuk geworden je mandje. Erg geslaagd hoor je uitdaging. Randjes zijn schattig. Op naar de volgende uitdaging?
    groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je maakt prachtige creaties en van mij mag je het dt schap winnen hoor.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey die Wilma,

    Gezellig dat even op bezoek bent geweest. Natuurlijk ook even naar jou toe gefietst hihi.
    Jeempie wat een leuke kaartjes staan er allemaal. Ik zie al dat ik veels te lang ben weg geweest.
    En je waagt een poging voor een Design team. Leuk joh!

    Hopelijk wordt je gekozen;) Mijn stem heb je.

    Een fijn weekend en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wilma, heb je al gevonden naar waar je op zoek was. Het tasje vindt ik schitterend en de kleuren, ja helemaal voor mij paars ik mijn kleur.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind hem helemaal te gek.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.