Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Merry Christmas.

Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Jane voor challenge nr. 126 bij Just Magnolia en zo te zien moet ik nog hééééél veel oefenen met distress inkt. De kleur van de kaart lijkt oranje maar in het echt is de kaart rood. Achteraf had ik een ander stempelafdrukje moeten nemen, want nu kijkt deze dame van het kaartje "af". Begrijpen jullie wat ik hiermee bedoel?

Gebruikte materialen:
Voor de kaart rood linnenstructuur papier
Restjes crème-roze gemêleerd karton
Restje Organic Metallic papier Dark Red van Mireille
Restje scrappapier uit blokje Hot & Cold van Art Talent
Stempelafdrukje van Magnolia?
Distress inkt
Aquarel kleurpotloden
Decorative Chalks Bright 6200/0203 van Joy Crafts
Nestabilities Standard Circle Small S4-116 en Petite Scallop Circle Large S4-115 van Spellbinders
Embossingfolder Swiss Dots 37-1604 van Provo Craft
Lint met sterren ± 15 cm
Lint zelfklevend met tekst "Merry Christmas"
Dubbelzijdig plakband
Scor-Tape "Premium"
Papierlijm van Rayher

Liefs Wilma

25 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een kaart weer Wilma. Een snoeppie hoor. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma! En ook ik en ele anderen blijven oefenen oefenen oefenen...maar dat houdt het ook weer leuk, toch?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon blijven oefenen Wilma, maar vind het er niet slecht uitzien hoor.
    Het kaartje is heel leuk geworden!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, hij is leuk hoor, niet zo negatief. Ik vind dat hij prima is ingekleurd. Je maakt er mooie schaduw in. Ik blijf het ook elke keer weer een uitdaging vinden hoor! groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er al goed uit wilma . Leuke mooie kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een hele mooi kaart hoor, Wilma!! Leuke kaart geworden.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoihoi,
    Vind de kaart superlief hoor!! En je kleurwerk ziet er ook mooi uit hoor er zit een mooi schaduw in! gewoon lekker blijven oefenen met de inkt!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een schitterend kaartje geworden. En volgens mij blijven we allemaal steeds maar oefenen en oefenen. Maar ik vind die oefening altijd wel leuk. Je layout is ook heel mooi en ik zag dat van de kaart afkijken pas toen ik het las.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaaajaaaaaaaa ik begrijp wat je bedoeld volgende keer beter.
    wel opletten wilma.
    maar het is wel een lief en leuk kaartje geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch mooi gedaan hoor Wilma! Mooie sketch!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wilma
    een erg leuke kaart met een vrolijke uitstraling,TOPPY!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart.
    En ze zeggen ook wel eens oefening baard kunst.
    Maar ik vindt dat u het al aardig kunt

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Ja, ze zou meer naar rechts moeten kijken he!!!!
    Maar t blijft een lieverdje hoor.
    En het kleuren,de ene keer lukt t beter dan de andere he!!
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het er goed uitzien hoor, en...oefening baart kunst. Gewoon lekker bezig blijven! Het is een leuke kaart met een erg leuke sketch.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is mooi geworden Wilma!
    Oefening baart kunst, gewoon even geduld hebben.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma

    Ik vind hem echt een lieverdje.
    Vind hem schitterend gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo
    deze kaart vind ik heel mooi!


    dankjewel voor je bezoekje en je reactie aan mijn blog

    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo
    deze kaart vind ik heel mooi!


    dankjewel voor je bezoekje en je reactie aan mijn blog

    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon, wat zullen jullie trots zijn, en terecht!! Je kaart die je voor hem hebt gemaakt is super!
    Deze kaart is ook een super mooie, leuk met de embossing en het was me eerst niet opgevallen dat ze van de kaart afkijkt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma

    Wat een leuke kerstkaart is dit,
    vind hem er gezellig uit zien.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    is juist leuk zoals ze nu kijkt,
    ze kijkt ons aan als het ware en ik vind je inkleuren echt mooi, met een mooie schaduw,
    vaak ben jezelf het meest kritisch....
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a lovely Christmas-card!
    An adorable image and beautiful colors.
    Thanks for joining us this week at JM/HS.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerst kaart Wilma leuk stempeltje ook zeg.

    Lieve groetjes suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg vrolijk hoor deze kerstkaart!!! Maar je weet het hè...ik hou van traditioneel... ;-))
    Mail je vanavond even...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.