Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Van "niets" "iets" maken (006).


Als je een grote sneeuwster uitstanst (3x voor de Pop-Up ster aan de binnenkant van de vorige kaart) hou je ook een groot "gat" over en om dan weer van "niets" "iets" te maken heb ik het glitterpapier weer "gevuld" met een witte sneeuwster en de witte sneeuwster opnieuw "gevuld" met de "wybertjes" die uit de zilveren ster kwamen. Begrijpen jullie het nog?


Alle gebruikte materialen komen van Avec:
Voor de kaart wit papier
Scrappapier 2 soorten (1 voor de buitenkant en 1 voor de binnenkant)
Glitterpapier zilver
Sneeuwvlok- of sneeuwster-stansen
Lint zilver
Foamtape 1,5mm
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

Enneh.....straks niet zeggen dat het een kwestie is van de "N" weglaten.....dat grapje ken ik al.

24 opmerkingen:

  1. Je houdt een gat over , van niets , iets maken en wybertjes. Je zou er gewybert van worden
    Nee hoor Wilma , leuke tekst en leuke kaart.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het helemaal Wilma.
    Deze "negatieve" grappen haal ik ook uit als ik met de Cricut werk.
    Mijn complimenten hoor voor je vindingrijkheid en ijver.
    Jij kan net zo goed knutselen als commentaren geven op de blogs. Wat geniet ik toch van jouw woordspelletjes en dan al die zonnetjes in de teksten. Wat houd ik daar toch van.
    Liefs hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    Ja hoor ik snap het wel is altijd leuk die grappen van jou moet er altijd hartelijk om lachen, maar je bent weer lekker aan de knutsel geweest en zie daar Wilma heeft voor alles een oplossing super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ik snap het wel hoor, je bent weer lekker bezig.
    je kaarten zijn weer leuk en mooi.
    het is niet mijn stijl, maar ja kan ook niet alles hebben he.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Wilma,
    wat heb je toch een leuke humor,
    ik geniet altijd van je kommentaartjes en je mooie kaartjes...
    hee hee dat rijmt....
    je uitleg is zonneklaar vor mij en reuzeleuk gevonden...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van "iets" "niets" maken is véééél eenvoudiger hoor!!!! Ik bvind het éééérrrrg creatief van je!!! Dikke vette complimenten....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel mooi uit Wilma,

    groetjes, hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben wel blond maar dit snap ik nog, wat een idee om het "gat" weer te hergebruiken, inclusief de wybertjes:))) Leuk!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit Wilma.
    Ons benzunnig zullen we maar zeggen.
    Mooi opgelost!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Wilma.
    Leuk uitgewerkt.
    En wat een idee om het gat weer te hergebruiken.
    Ons bezunnig zullen we maar zeggen.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan, zo heb je er weer een mooi kaartje bij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ja het is toch een zonde om restjes matriaal weg te gooien he!!!!
    Heel slim bedacht,en mooi bovendien,

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een creativiteit!!
    zo goed bedacht!
    geweldig,

    groetjesssssssss

    nicole(moest ff zo, mijn account werkt ff niet mee???)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Snap het niet meer maar het kaartje is prachtig uit "niets"met iets gemaakt.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    ik wil je eerst even bedanken voor je hele lieve berichtje op mijn blog. Super!!
    En ik heb gelijk even hier rondgesnuffeld. Dat blauwe mandje is schitterend, nou als ze jou niet kiezen! En je kaarten zijn toch ook weer heel mooi hoor!!
    Ja die restjes weten wat, maar je brengt ons allemaal weer op een heel leuk recycle idee.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal duidelijk en super leuk gedaan Wilma! Ik heb ooit uit ecru glanspapier allemaal sneeuwsterretjes gestanst en hield dus ook een vel vol "sterren-gaatjes" over. Dat heb ik toen op een blauwe kaart gelegd en ben hem toen verder gaan versieren......super leuk geworden en een scrapster gooit toch ook het liefst niets weg????????

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer heerlijk duidelijk opzij Wilma's. Ik mag dat wel. Mooie kaart is het resultaat van je creativiteit. Ik zou dat iets meer moeten hebben, dan zou mijn restantendoos iets minder vol zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat weer een prachtig kaartje Wilma
    Je kaartje en Jij zijn super leuk.
    Het is en blijft altijd lachen met Jou.
    Geweldig.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik snappum Wilma. Mooooooi gemaakt joh!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan h'm volgen hoor!!! Goed bedacht en mooi gemaakt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal te gek!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaarten wilma ,mooi gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wilma, wat gaaf om het "afval" zo te hergebruiken. Het resultaat is toppie.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.