Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Happy Birthday To................. Don & Daisy.

Er is een nieuw blog Don & Daisy van Marianne Design met stempels van Hetty Meeuwsen.
Deze kaart heb ik gemaakt met een stempel van Daisy DDS3306. Daisy zat in de blogcandy die ik op 2 oktober heb gewonnen.
Het model van de kaart zag ik voor de allereerste keer op het blog van Diny Sprakel.
Van de rillijnen heb ik 4 stukjes weggelaten omdat ik daardoor de kaart mooier vind.....ach, je bent eigenwijs of je bent het niet ☺☺☺. Zoals jullie kunnen zien heb ik de maten afgetekend op de achterzijde van het papier en daarbij vergeten het patroon om te draaien.
Hier staat Daisy met muisje nog een keer.
Hierboven zie je de kaart helemaal plat en hieronder de kaart van bovenaf gezien.

 Dit is Daisy op de voorzijde van het kleine kaartje en
dit is Daisy aan de binnenzijde van het kleine kaartje.

Gebruikte materialen:
Voor de grote en de kleine kaart fuchsia linnenstructuur papier
Scrappapier "Pink Lemonade Plaid" nr. 2121 en "Cherry Cobbler" nr. 2125 van Doodlebug Design
Stempelafdrukjes van Daisy DDS3306 van Marianne Design
Aquarel kleurpotloden
Decorative Chalks Bright 6200/0203 van Joy Crafts
Flower Ribbon FR1127 van Marianne Design
X-Cut Dielicious Nesting Dies "Ornate Frame" XCU503010 van Docrafts
Satijnlint fuchsia ± 35cm
Teksten "Speciaal Voor Jou" en "Hartelijke Gefeliciteerd" geprint met lettertype "Parchment"
Strass-hartjes fuchsia
Strass-sterren fuchsia
Strass-steentjes fuchsia Ø 3mm
Scor-Tape "Premium"
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

31 opmerkingen:

  1. oooh wat een schatje zeg, helemaal super hoor, en van harte gefeliciteerd met je prijs :)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Wat een super mooi uitwerking van dit patroon.
    Ik heb hem opgelsagen en ga me er ook eens over buigen.
    Prachtige kleurencombinatie en wat een mooi tekststempel.
    Prachtig gehel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit originele kaartje in die lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een mooi kunststukje van gemaakt. Erg leuk model natuurlijk. Maar ook je papierkeuze en de afwerking is super!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhhh is is super mooi geworden, echt geweldig. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt en zo andersom is ie ook erg leuk LOL
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, leuk model kaart! En die stempel is zo lief...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is ECHT helemaal af hè Wilma....wat een juweeltje!!!!!!!!
    En in het echt toch altijd mooier dan op de foto....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    het is een prachtige kaart,
    ook dit exemplaar!
    Ik kan het weten,
    want ik heb er eentje in het `echt`ontvangen van je!
    Prachtig zoals die gemaakt is
    en tante Post is er heel voorzichtig mee om gegaan!
    Ik ga de kaart ook maken,
    op de wijze van jou,
    ook leuk voor ons hobbyclubje!
    dus BEDANKT!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi model en wat een lieve stempeltjes.
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart!! Het ziet er heel ingewikkeld uit. Maar heel mooi zo in deze kleuren. En wat een prachtige stijl van de tekst.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Wilma

    Bedankt voor je snelle antwoord op mijn vraag. Ben al even bezig geweest en ik heb nu een pagina met tekst digi's, maar eigenlijk.....en ja, ik weet het, ben een beetje veeleisend, wil ik ze ook nog "gesorteerd erop zetten. Ga ik nog even uitpuzzelen. Ben al heel veel geholpen!

    Dank je, dank je, dank je, 1000x dank (smak)
    Annerieke
    hihi, hoop dat je de smak goed interpreteert...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dat geworden. Een heel kunstwerk zeg! En zo eerlijk ben je ook nog. Ik vind hem top en de kleuren zo heerlijk vrolijk.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht van een kaart WILMA.
    Echt schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vind hem super leuk wilma, en wat een leuke spulletjes heb je gewonnen.
    dit model kaartje ben ik ook mee bezig geweest vind hem super.[ krijg je nog tezien ].
    al met al weer een vrolijk kaartje met heel leuk papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Want een kunstwerk zeg!! Erg mooi gemaakt! Leuk dat je het patroon erbij hebt gezet!@
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,

    Allereerst bedankt voor je berichtje. Je vroeg of ik Google chrome had maar volgens mij niet. Althans niet aan...moet ik dan via Google chrome gaan werken of moet die juist uit staan???

    En verder...jeetje wat maak jij mooie kaartjes zeg...SUPER GAAF!!! Vooral deze kaart vind ik geweldig. Moet hem zeker een keertje maken. (Als ik weer zin heb)

    Hartelijke grotejs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beeldige kaart Wilma! Gave kleurtjes, leuk plaatje en dan dat model....ik kan wel stoer doen en het straks opslaan als ik weer achter mijn pc zit maar of ik het kan....??????
    Na alle kerstkaarten waar ik nog helemaal aan moet beginnen toch maar eens een poging wagen.

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een prachtige creatie.
    Wat een leuke stempel!!!
    Ik denk dat ik m ook ga proberen (kaart natuurlijk)
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super Wilma.
    Fantatisch gedaan zo. Je eigenwijsheid brengt je tenminste ver. Deze kaart is daar het bewijs van vind hem super mooi.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi wilma,

    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt erg leuk gedaan, ik had het model ook gezien bij Diny en hem gelijk opgeslagen heb er kerstkaarten van gemaakt ga ze van de week op mijn blog zetten.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met je gewonnen spulletjes Wilma!
    Gaaf modelletje...die staat ook nog op mijn to-do list....die kilometers lang is...haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Wilma! Een spetterende kaart die heel mooi afgewerkt is!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOooooo, dit is gaaf. Supermooi, leuk model en prachtig papier.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woww deze is écht geweldig Wilma!!! Inderdaad heel anders maar o zo mooi!!!
    Vind je bloemetjes erg leuk...
    Hihi inderdaad het modelletje van Diny heeft heel wat te weeg gebracht in blogland!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een kunstwerk Wilma! helemaal geweldig gemaakt, hele mooie kleuren, super schattige stempel, mooie tekst geprint, mooie bloemen, eigenlijk dus alles!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dank je voor je berichtje, tja ik zou moeten vooruit zien/reageren, maar nog altijd ontken ik het denk ik en dan denk ik wat ben ik somber, en ja dan weet ik het weer, het gaat niet zomaar over, en tja te laat dus!!!
    Maar wat een prachtige kaart die komt op mijn lijstje te staan
    lieve groeten mina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. even kijken of Daisy nog een stukje taart over heeft.. wat een prachtige kaart Wilma! erg leuk model, en ja het papier van Doodlebug is perfect voor deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje wat een kunstwerk. Wat een ontzettend leuke vorm. Een enorm werk lijkt me. Het ziet er heel mooi uit met al die lekker kleurtjes.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Wilma, over blikvangers sproken....:-)
    Wat een beauty heb je gemaakt. bedankt voor het patroon, ga ik ook een keer doen ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje Wilma, die is mooi geworden! Ik ben er helemaal verliefd op! Het zijn helemaal mijn kleurtjes! Ik zal ook eens proberen of ik wat moois kan maken met dit patroon.

    Creatieve groetjes van Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoii geen idee hoe ik dit projectje vond van mij en het is een oudje maar ik ben ben er nu ook mee bezig!! Leuk project superrrr
    Ben ook gelijk volger geworden van je

    liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.