Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Soccer in the fall with Forever Friends.

Buiten zie je nu regelmatig kinderen spelen met bladeren. Ze gooien de bladeren op een hoop en laten zich er dan languit in vallen. Vroeger.....ja vroeger, deed ik dat ook, maar zou het nu niet meer durven.

Op het Forever Friends blog is challenge nummer 4 van start gegaan en ik wil met deze herfstkaart hier aan meedoen. 

Gebruikte materialen:
Voor de kaart licht-bruin glad papier 13,5cm x 27cm
Scrapvel uit Design Blok 4 van Studio Light
Tule donker-bruin
Stempelafdrukje uit de Retro Collection "The Good Life" Sports van Forever Friends
Aquarel kleurpotloden
Decorative Chalks Bright 6200/0203 van Joy Crafts
Distress inkt Vintage Photo
Diverse bladeren en bloemen
Vogeltje van hout en bewerkt met Chalks
Fotohoekje goud-kleurig
Foamtape 1,5mm
Scor-Tape "Premium"

Liefs Wilma

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. wat was het vandaag fantastisch herfstweer he? Succes met de challenge hoor. Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi WILMA

    Wat een prachtig herfst kaartje.
    Echt een super lief en schitterend mooi gemaakt.
    Echt een geweldig leuk herfst kaartje is het geworden
    Heb een heel fijn weekend.


    GR Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje is dat.....enne.....gewoon lekker gaan rollebollen in die bladeren joh, wat kan jou het schelen. Ik lig ook nog in de sneeuw te rollen hoor om een sneeuwengel te maken (ja de kids schamen zich dood voor moeders hahaha) Maarja met sneeuw komt het kind weer in mij boven hoor.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke kaart wilma, heel erg kleurrijk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart Wilma, heerlijk toch om je af en toe nog kind te voelen... Ik grijp de knas soms nog aan hoor door me ete doen met de kids....haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vroeger....deed ik dat ook? Maar nu denk ik(buiten het feit om dat ik me ook niet zo maar meer laat vallen) weet je wel wat er onder die stapel bladeren kan liggen, hihi...hier zie ik regelmatig hondjes lopen :-).
    Maar nu even over je kaart natuurlijk, mooie warme kleuren en zo leuk is dat houten vogeltje!

    groetjes weer!
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, mooi hersftkaartje. Mooie warme kleuren en leuk het houten vogeltje erbij!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige kaart Wilma!
    Ook ik plof niet meer spontaan in het een of ander....je weet maar nooit of je nog heel overeind komt als de jaren gaan tellen, hihihi!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi wilma
    echt een leuke herfst kaart net echte bladeren .
    en ach doe is gek en ga het bos in niemand die je ziet ??!!!
    fijn weekend groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,
    Prachtige kaart in mooie warme kleuren gemaakt.
    Als ik zo alle mooie herfst creaties zie, moet je haast wel van de herfst houden.
    Leuk dat je weer meedoet met de Challenge bij Forever Friends.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lieverd op dat prachtig herfstkaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooi herfstpapier gebruikt.
    Heel leuk geheel zo met die leuke beer.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Wat een mooi herfstkaartje heb je gemaakt en heel mooi papier.
    En als je wil rollebollen in de bladeren zou het gewoon doen, alleen moet je uitkijken dat er geen honden p.... tussen zit hahahaha.

    Jij ook een fijn weekend.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Wilma. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Forever Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met dit kaartje krijg je bijna al zin in de herfst. Maar ja een droge herfstdag is best wel leuk. Bedankt voor het meedoen met de challenge van forever friends.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je er weer wat MOOIS van gemaakt! Prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Forever Friends.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooie herfstkaart Wilma! Hele mooie warme kleuren en super leuk gedaan met de bladeren! En een schattige beertje erbij!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi die bladeren, net echt! Een prachtig kaartje in sfeervolle herfsttinten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    wat een warm lief kaartje heb je gemaakt...
    Groetjes van Daatje,
    wandelen in een hoop bladeren is ook heel leuk toch!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilma, we durven het niet maar zouden het toch best nog wel eens een keertje willen doen.
    Het kaartje straalt echt de herfst uit, heel mooi.

    Succes met de challenge.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma, wat een schattig herfstkaartje met de forever friends beer. Mooie warme kleuren.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach Wilma, de zon schijnt maar het is toch herfst, dus een herfstkaart is op zijn plaats toch? Die van jou is ook superleuk. Het zijn zo'n mooie warme kleuren.

    Gr.Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wilma

    Wat een mooie herfstkaart is dit.
    Ziet er lief uit.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma.Wat een mooie warme kleuren , en je FF beertje voelt zich er prima thuis.Ik laat me ook niet zo maar vallen hoor , ik ben een kei in het spontaan vallen. Heb daar ook mijn voet al eens mee gebroken,dus ik uitermate voorzichtig.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi wilma heel mooi kaartje met die mooie herfstkleuren groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.