Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Spoedopdracht (006).

Allereerst wil ik alle nieuwe volgers welkom heten en ik hoop dat ik met mijn creaties jullie aandacht kan blijven vasthouden. Ook wil ik alle trouwe volgers bedanken voor alle lieve, leuke en gezellige reacties.

Zo dacht
Marian dat ik op zoek was naar chocolaatjes voor in het mandje.....nou, ik kan zeggen dat de chocolaatjes al lang op waren voordat ik het mandje af had ☺☺☺.

Dan is dit de eerste kaart voor de spoedopdracht van Avec. De nadruk moest liggen op het scrappapier en 3 sneeuwvlok- of sneeuwster-stansen
.
Alle gebruikte materialen komen dus van Avec:
Voor de kaart grijs papier
Scrappapier zoals te zien op de kaart
Glitterpapier zilver
Sneeuwvlok- of sneeuwster-stansen
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

Verder wil ik iedereen een heel fijn en ☼-nig weekend toewensen.

20 opmerkingen:

  1. This is a very classy card...gorgeous!
    Dot x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, heel mooi door zijn eenvoud!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje WILMA.
    Echt super lief en heel mooi gemaakt.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een spoedje is het een prachtig geheel geworden! Mooi de herten en natuurlijk de sneeuwvlokken!!!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind h'm echt héél erg mooi geworden!! Juist door z'n eenvoud denk ik. Maar die geweien van die herten geven ook een prachtig sierlijk effect!
    doe nog maar zo'n spoedje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je opdracht geslaagd. Het is en al z'n eenvoud toch een eye-catcher geworden. Het papier en de ijssterren komen heel goed tot hun recht.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    ik kan niet anders zeggen dan dat je spoedje is geslaagd.
    Mooi van kleur en super leuke stansen.
    Voor jou ook een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi die Wilma,
    Eindelijk eens een kijkje bij jouw blog en daar zie ik een hele aparte kaart. Weer eens wat anders en ik vind hem zo leuk. Hij is strak en de vormen van de stansen vind ik echt super. Een hele fijne combinatie.
    Gezellig weekend.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje en dit allemaal op een drafje! Maar ja, jij bent dan ook wel een krak hé!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en ook wel een beetje chique (schrijf je dat zo??? hihi)
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een woord wilma ........ SCHITTEREND.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SPOEDOPDRACHT???????????
    Nou Wilma doe er dan nog maar een heel stel want hij is ronduit schitterend!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mag meer spoedjes maken Wilma dit is zo mooi.
    Een hele chique kerstkaart.
    Lief dat je meedoet met mijn Candy, Succes.

    Liefs, Lieb ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wilma!!! En wat hiervoor al geschreven is...inderdaad heel chique!!!
    De herten zijn ook heel sierlijk...zijn dat ook stansen??? Ik ken ze helemaal niet...maar ja, ik weet ook niet alles hè....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig chique kaartje en die sneeuwvlokken zijn mooi
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma,
    Wat een mooie kerst kaart.
    bedankt voor je reacktie op mijn blog.
    En Ja ik ben al volger van jou blog.
    Want wat jij maakt wil je niet missen.
    goed weekend Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi wilma
    deze kaart ziet er prachtig en stijlvol uit!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou dat is goed gelukt hoor, hihi, ze springen eruit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma!
    Wat mooi!
    Eenvoud is toch ook heel mooi!
    mooie kleurencombie....
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super vind ik deze kaart! stijlvol, en erg apart van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.