Pagina's

maandag 31 oktober 2011

Kerstdoosje (006).

Hallo lieve bloggers,
Het is -VERWARMEND te lezen dat jullie mijn "woordspelletjes" weten te waarderen.
Bij het bekijken van jullie creaties probeer ik ook daadwerkelijk te reageren op wat jullie geplaatst hebben. Alleen maar knippen en plakken.....wat een mooi kaartje.....als er bijvoorbeeld een doosje op de foto staat.....is me te simpel. Niet dat ik me niet een keer kan vergissen, maar jullie weten best wel wat ik bedoel.

Ook waardeer ik jullie EERLIJKE mening. Zo schreef
Karin.....het is niet mijn stijl. Laten we eerlijk zijn.....we hoeven toch ook niet alles leuk te vinden van elkaar.

Nu over tot de orde van de dag.....het doosje van vandaag. Van "iets" "niets" maken was geen optie.....dus dan maar een eenvoudig doosje. Op de foto hieronder zien jullie de achterkant van het doosje.


Hieronder zien jullie het doosje nogmaals, maar nu samen met enkele items gemaakt door andere designteamleden.



Alle gebruikte materialen komen van Avec:
Scrapvel (zie foto)
Inktpad paars
Sneeuwvlok- of sneeuwster-stans 
Lint zilver
Foamtape 1,5mm
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

Morgen volgt het laatste item uit deze serie.


29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verzameling op de laatste foto Wilma! Ik vind je doosje erg leuk... Ik ben dol op de kleur ijblauw en dan in combinatie met die ijskristallen....heel erg leuk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leukertje is dat weer geworden, Prachtige kleuren hoor. Ik vind het ook altijd leuk om even het hele verhaal bij een creatie te lezen.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje en wat leuk om de hele verzameling te zien bij elkaar. Leuk he, hoe iedereen toch steeds iets anders verzint. Super!

    Ik heb de stempelafdruk naar je opgestuurd, misschien kun je hem zelf scannen?

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doosje is prachtig in echte koude ijstinten en de totaalfoto roept BRRRRRRRRR WINTER!!! Die ijssterren zijn helemaal te gek, ik ga eens speuren waar ik ze kan kopen!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Wilma en wat is dit doosje leuk om kado te doen schitterend.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Wat een ijzig mooi winterdoosje!! Vind de ronde sneeuwvlokkaartjes/label op de onderste foto ook erg leuk!! Ben benieuwd naar je laatste sneeuwvlok creatie...........
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Wat een grappig ijzig winterdoosje daar kunnen lekkere ijsbonbons in denk ik zo maar.
    Al je creaties zijn het bekijken waard ben benieuwd naar de volgende, de creaties van de ander designteamleden zien er ook leuk uit.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wilma
    vind het een schat van een doosje en op de tweede foto vind ik het doosje mooier staan,op de eerste foto is minder licht,vandaar!
    en doosjes kunnen we altijd gebruiken he?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de tempo er flink inzitten Wilma, ik kan je niet eens bijhouden met reacties LOL. Het doosje is super mooi en leuk om een cadeau in te doen. Wat de spullen van Avec showen betreft, ik vind die Sneeuwvlok stans super mooi als ik het in het echt heb gezien om te zien hoe groot het in werkelijkheid is, koop is het misschien wel. Dus dat heb je met je mooie creaties toch bereikt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma, wat een leuk doosje met echt prachtige ijssterren.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Wilma,

    Ik vind het een prachtige doosje. zo eenvoudig vind ik doosjes maken niet hoor.
    Ben er altijd wel een beetje mee aan t stoeien.
    De sneeuwvlokjes zijn erg leuk zo erop.
    Ook grappig om te zien dat er zoveel verschillende doosjes gemaakt zijn.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi doosje is het geworden. En wat is het leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma, je heb helemaal gelijk je hoeft niet alles mooi te vinden maar dit vindt ik wel mooi.
    Doosjes zijn helemaal niet zo makkelijk te maken als je het mooi wilt hebben. De vouwen moeten mooi strak zijn en dat zijn ze en de kleur dat is persoonlijk maar dit blauwe met zilver is wel mijn stijl.
    Kijk al uit naar het item van morgen.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het doosje is weer prachtig mooi Wilma.
    Ook schitterend van kleur.
    En wat je woordspelletjes betreft ik waardeer het wel hoor.
    Vind het meestal wel om te lachen.
    Dus wat mij betreft geen punt bij KARWEI.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja wilma ik probeer zo goed mogelijk een eerlijke mening tegeven en niemand tekwetsen, want ja we doen toch allemaal ons best en met het materiaal wat we hebben.
    Ik vind het een mooi doosje en zo vind ik de sterren wel mooi uit komen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo te zien ben ik niet je enige fan!
    Nog 1 nachtje slapen en dan ... ontbijt op bed?
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje zeg, ik kan je gewoon niet bijhouden,zit je aan de lopende band?
    (grapje) Dit doosje vind ik ook weer heel goed gelukt.Heel leuk om cadeau te geven met iets leuks of lekkers !!! erin.
    Succes met de volgende Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O,ja ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.Gezellige dag!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag toegewenst.
    Je doosje is heel erg leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lang zal zij leven lang zal zij leven lang zal zij leven in de gloria in de gloriiiiiia in de glooooooorrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa.

    hartelijk gefeliciteerd meid en nog vele jaren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi lieve Wilma, van harte hoop ik dat je van deze prachtige 1 novemberdag genieten mag.
    GEFELICITEERD en nog heel veel gezegende jaren toegewenst.
    Ik ben benieuwd of je nog nieuwe fans voor je verjaardag krijgt.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij Hennie lees ik dat je jarig bent...VAN HARTE Wilma en nog heel veel creatieve jaren toegewenst!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma

    Schitterend doosje en mooi papier ook.

    Wens je verder een hele fijne verjaardag toe.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Er is er een jarig, hoera, hoera en daarom zingen wij blij. Gelukkig dat er geen geluid bij zit anders zou je waarschijnlijk gelijk mijn berichtje verwijderen, gezien zijn zangkunsten, maar goed. Wilma van harte gefeliciteerd en een hele fijn verjaardag en dat je maar veel freubelspulletjes mag krijgen, dan kunnen wij meegenieten.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zeg altijd , het hoeft je smaakt niet te zijn om iets mooi te vinden. Maar dit doosje is dus gewoon heel mooi geworden , zien er "cool" uit die ijssterren. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wilma , en ik hoop nog vele jaren in gezondheid.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Wilma.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O o o, wat lees ik nu? Je bent jarig?!?! Van harte lieve Wilma!! Hoop dat je een gezellige dag hebt met lieve mensen om je heen.

    En het doosje...is hartstikke leuk! Vind het zelf ook zo ontzettend leuk om te maken, maar ´moet´ ook nog zo veel kaarten , tijd te kort.
    Nou ja, gewoon doorgaan.

    Fijne avond nog.
    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. noem dat maar eenvoudig....
    ik vind hem schitterend met die sterren!!
    leuk ook om de andere te zien.
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Wilma!
    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Je doosje is helemaal geweldig..
    heb je daarin een presentje gekregen????
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.