Pagina's

zondag 30 mei 2021

Een roze robot. A pink robot. Voor de lol. Just for fun


Een roze robot gemaakt van muizentrappetjes, vouwblaadjes en wiebeloogjes. A pink robot made of accordion papercrafts, thin paper and wiggle eyes.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor de lol
Just for fun


Zomaar voor de lol, just for fun,
 omdat ik plezier beleef aan het
met o.a. papier bezig te zijn,
heb ik deze roze robot gemaakt
van, gekleurde vouwblaadjes
gevuld met schuursponsjes en
verschillende muizentrappetjes.

Een roze robot
A pink robot


Op het lijfje heb ik een redelijk
groot hart geplakt en samen met
de wiebeloogjes en de antennes
was het maken van deze robot
zomaar een heel erg leuk klusje.

Voor Eva

Een roze robot gemaakt van muizentrappetjes, vouwblaadjes en wiebeloogjes. A pink robot made of accordion papercrafts, thin paper and wiggle eyes.
Dit roze robotje heb ik voor
Eva gemaakt en er volgen
binnenkort nog 2 robotjes.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Wat is ze leuk!!! Krijg wel trek in een spekkie hoor :)
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat enig Wilma! Zo leuk om ook samen te doen. Maar daar is Eva nog te klein voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Wilma het brengt school memories terug, bij de zuster veel van deze popjes gemaakt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.