Pagina's

woensdag 26 mei 2021

Kleurenkaartenteam Paars - Neongroen. Slimline

Slimline felicitatie-kaart in de kleuren paars en neongroen met een plaatje van Blauwe druifjes en vlinders. Slimline congratulatory card in purple and neon-green with a picture of Grape hyacinths and butterflies.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kleurenkaartenteam


Yesssss.....vandaag is het de
laatste woensdag van de maand.
Dat wil zeggen dat er weer heel
veel kaartjes te zien zullen zijn
die daarom speciaal voor het 
Kleurenkaartenteam zijn gemaakt.

Paars - Neongroen


Femminde koos bij het paars
van de vorige keer neongroen
en ik moet heel eerlijk zeggen
dat deze combinatie mij toch iets
beter lag dan de combinatie van
de vorige keer. Kijk maar "hier".

Inspiratiefoto

Inspiratiefoto paars en neongroen. Inspiration photo purple and neon-green.

Close-up

Close-up van een plaatje met Blauwe druifjes en vlinders. Close-up of the picture with Grape hyacinths and butterflies.
Dit is het 3d-plaatje (enkel gebruikt)
van blauwe druifjes en 2 vlinders.
De vlinders heb ik wel 3d opgeplakt.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:
Dubbelzijdig klevend foam 1mm. Double sided adhesive 1mm. Set van 3 Slimline stansen in de vorm van tickets. Set of 3 Slimline dies in the form of tickets. Set van 12 stansen voor cirkels met stiksteeklijnen. Set of 12 dies for circles with lockstitch lines.
Set van 12 stansen voor cirkels met dubbele stiksteeklijnen. Set of 12 dies for circles with double lockstitch lines. Stans(en) voor "Van harte". Die(s) for "Congrats" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

25 opmerkingen:

  1. Mooie layout Wilma hij is super leuk je kaart.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Wilma!! Prachtig met dat plaatje erbij.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je slimline kaart in deze kleurtjes Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige slimliner in deze kleuren, Wilma.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, leuk dat je een passend bloemetje vond . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en geslaagde bloemenkaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in deze kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke slimline, Wilma. Mooi toepasselijk plaatje had je!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooie kkt-kaart, tof opgebouwd, en je plaatje past perfect bij de kleurencombi!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, de groene cirkels komen zo heerlijk fris over 😍groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha het is jou ook al gelukt om een mooie kaart te maken met die moeilijke kleurcombinatie, Ik heb er al verschillende voorbij zien komen. Die vorige kleurcombi heb ik even gemist maar daar heb je toch ook een prachtige kaart van kunnen maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje in de KKT kleuren Wilma. Leuk met de bloemen erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig Slimline kaartje en super leuk gedaan met de vlinders die zo van je kaartje af vliegen. Leuk gedaan. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie chique kaart Wilma. Een leuke vorm, mooie kleuren combi, design en een leuk effect met de bloemen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat gedeelte met de bloemen en de vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, ik ben vol ongeduld op mijn snijmal voor een slimline kaart aan het wachten, zo'n leuk model he.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie slimline-kaart in de gevraagde KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super mooi kaartje heb je gamaakt in deze KKT kleurtjes Wilma. heel gaaf zo een slimline modelletje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. helemaal leuk kaartje heb je gemaakt, met de drie cirkeltjes, mooi verwerkt
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele gave kaart geworden. Perfecte kleuren, en wat een vrolijkheid op de blogs. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi resultaat, leuk boeketje.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Wilma,

    Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

    Wat een super leuke lentekaart maakte je! Helemaal in de juiste kleuren... Mooi opgebouwd en verrassend fris!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier ben ik dan eindelijk. Ik doe mijn rondje in stukjes omdat het hier zo druk is met de kinderen en ik achter mijn scherm altijd in slaap val, dus ik probeer het zondagochtend.
    Je kaartje is mooi. Ik vind het prachtig hoe de bloemen uit de cirkel komen. Fijne zondag!x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    Ik ben een beetje laat maar hier ben ik dan!
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de KKT kleuren.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.