Pagina's

woensdag 19 mei 2021

Roze en glimmend groen. Pink and shiny green


Een roze en glimmend groene felicitatiekaartje met een plaatje van rozen en vlinders. A pink and shiny green congratulatory card with a picture of roses and butterflies.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Roze en glimmend groen
Pink and shiny green


ze om een Nederlandse tekst.
Dit wordt mijn tweede deelname en
omdat ik de vorige keer een doosje
heb gemaakt, heb ik voor deze keer
een felicitatie-kaartje gemaakt in de
kleuren roze en glimmend groen,
pink and shiny green.

zo om pasteltinten en bloemen.

Rozen en vlinders
Roses and butterflies


Het 3d-plaatje van de rozen en
de vlinders heb enkel gebruikt.

Close-up "Van harte"

Een close-up van de tekst "Van harte" en de embossingranden van de gebruikte stansen. A close-up of the text "Congrats" (Dutch words) and the embossing edges of the dies used.
Hier is de nieuwe XXL no. 107 te zien.
Ik vind ze super mooi om te gebruiken.

Challenges


Zoals ik hierboven al aangaf wil
ik met dit kaartje meedoen

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:
Set van 12 stansen voor rechthoeken met stippen. Set of 12 dies for rectangles with dots. Set van 11 stansen voor ovalen met kleine streepjes. Set of 11 dies for ovals with small stripes. Stans(en) voor "Van harte". Die(s) for "Congrats" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke klerutjes en details ik probeer ook soms om challenges te combineren altijd leuk om te doen vandaag ook gedaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje heb je hier gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wilma,
    wat een mooie kaart is het! EN zo leuk dat je aan beide challenges meedoet bij challengeblogs waar ik in het DT zit. Dank je wel voor het meedoen bij DAK en bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card. Thanks for sharing over at Do-Al(l)Creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bloemenkaart, bedankt voor het meedoen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.