Pagina's

zaterdag 15 mei 2021

Met oprechte Deelneming. With sincere Condolences


Condoleance-kaartje met de tekst "met oprechte Deelneming" en een plaatje met bloemen.Condolence card with the text "With Sincere Condolences" (Dutch words) and a picture of some flowers.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Condoleance-kaartje


Een aantal weken geleden heb ik jullie
een condoleance-kaartje laten zien.
Voor vandaag heb ik nog een keer een
condoleance-kaartje om te laten zien.

Bij de serie plaatjes die ik, al in
2019, van Nora heb gekregen, zaten
2 dezelfde plaatjes met bloemen.
Dus dan maak je meteen 2 keer
een condoleance-kaartje.....toch!

Dit condoleance-kaartje verdwijnt,
evenals het kaartje van de vorige
keer, in een doos, want gelukkig heb
ik ook dit kaartje nu nog niet nodig.

Met oprechte Deelneming
With sincere Condolences

Een close-up van de tekst "met oprechte Deelneming". A close-up of the text "with sincere Condolences" (Dutch words).
Een close-up van de stempel

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


1 opmerking:

  1. Wat een mooie stijlvolle kaart Wilma. Helaas moeten we deze af en toe sturen, denk dat de ontvanger door zo'n zelf gemaakte kaart wat extra steun ervaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.