Pagina's

zaterdag 22 mei 2021

Welkom - Welcome. Naambord - Nameplate


Een creatie om mijn nieuwe volgers welkom te heten (in ticketvorm). A creation to welcome my new followers (in ticket form).

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Welkom, Welcome
op mijn blog


De laatste tijd zijn er toch weer
een aantal personen bijgekomen
die mijn blog willen blijven volgen
en laat ik het zo zeggen.....voor
hen heb ik dit kaartje gemaakt.

Alfabet - Alphabet
Alfies


Alfies no. 05 heb ik voor "welkom" 
gebruikt en het handige van deze set
is dat je ieder woord kunt maken en
er zitten nog 3 extra leestekens bij.
Dat wil zeggen: 29 stansen in 1 set
in een heel mooi en sierlijk lettertype.

Close-up van "welkom"

Een close-up van "welkom". A close-up of "welcome".
"welkom", welcome in ons huis en
"welkom", welcome op mijn blog.

De letters voor "welkom" heb ik
3 keer gestanst en daarna op elkaar
geplakt en nu "ligt" "welkom" mooi
verhoogd op deze ticket-creatie. Dat
heb ik ook met de 3 huisjes gedaan.

Leeslijst en reacties


Ik bekijk regelmatig de leeslijst en
probeer zoveel mogelijk reacties
achter te laten. Toch zijn er wel eens
van die dagen dat het niet lukt, of
nog beter, als we op vakantie zijn.
Je mag van me aannemen dat
het meestal komt omdat we dan
genieten van één van onze vakanties.
Ik ga dat niet van tevoren aangeven.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

Crealies Mixed Media:

Crealies Stansen/Dies:
Wit fluweelkarton A4. White velvet cardstock A4. Stencil/Mask met cirkels van verschillende grootte. Stencil/Mask with circles of different sizes. Set van 29 alfabet-stansen voor kleine letters en 3 leestekens. Set of 29 alphabet dies for lowercase letters and 3 punctuation marks.
Set van 3 stansen om een slimline ticket-kaart te maken. Set of 3 dies to make a slimline ticket card. Set van 11 stansen voor ovalen met kleine streepjes. Set of 11 dies for ovals with small stripes. Set van 3 stansen voor 3 verschillende huisjes. Set of 3 dies for 3 different houses.
I am proud to be a designer for Crealies

3 opmerkingen:

  1. Leuke welkom kaart voor je nieuwe volgers.
    En altijd op alle berichten die geplaatst zijn reageren lukt mij echt niet. Ik probeer in elk geval 1 x per week een reactie te plaatsen, zeker bij mijn trouwe volgers. En verder wanneer het zo uitkomt. De ene week is de andere niet. Soms zijn er zoveel andere dingen te doen dat het er niet van komt. En in jouw geval ben je ook wel samen op vakantie en geniet daar dan van. Gelijk heb je.
    Fijne Pinksterdagen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart in deze mooie kleuren Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit welkoms kaartje Wilma, heel leuk gedaan met opgehoogde stansjes...Ik kom ook niet iedere dag bij iedereen,,,,daar zou je alleen al een dagtaak aan hebben...Het mag geen 'moeten' worden hè...maar als het zo uitkomt laat ik wel ff een reactie achter...

    groetjes en nog een paar mooie pinksterdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.