Pagina's

maandag 24 mei 2021

Van harte in lentekleuren. Congrats in spring colors. Inside or Out


Een groen-witte felicitatiekaart met o.a. 2 verschillende Inside or Out-stansen. A green and white congratulatory card with, among other things, 2 different Inside or Out dies.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Van harte - Congrats


Na het groen-witte felicitatiekaartje
voor Crealies heb ik nog een
soortgelijk felicitatiekaartje gemaakt.

"Van harte", Congrats, gestanst uit
groen karton en op het witte
fluweelkarton van Crealies geplakt.
En omdat je wit en wit hebt.....kan
ik jullie verzekeren dat dit echt
super, super wit fluweelkarton is.

Inside or Out


De kleuren heb ik "verwisseld". De 
4 hoekjes van Inside or Out no. 16
iets verder van de groene hoeken
afgelegd en zo zit er niet veel ruimte
tussen de verschillende lagen en de
hoeken heb ik niet "geweven", maar
in zijn geheel onder de randen van

Close-up

Een close-up van "Van harte" en van 2 verschillende Inside or out-stansen. A close-up of "Congrats" (Dutch words) and of 2 different Inside or out dies.
"Van harte" en 2x Inside or Out.

Lente - Spring


Wat vinden jullie van deze kleurencombi?
Zelf vind ik dit een hele frisse combi
 en zoals ik het al in een eerder bericht
schreef..... het voelt bijna als lente. 
It feels like spring.....toch?

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.