Pagina's

dinsdag 4 mei 2021

Get Well Soon - Beterschap. Tulips - Tulpen

Van harte Beterschap, Beterschap, Get Well Soon, 3d, 3d-plaatje, Beterschapskaart, Tulpen, Flowers, Bloemen, Tulips, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Get Well Soon - Beterschap


Dit soort kaartjes, beterschapskaartjes,
 hoop ik, net als condoleancekaartjes,
niet zo vaak nodig te hebben.
Liever laat ik "Beterschap" weg
en laat ik "Van harte" over.
Helaas kan dat niet altijd.

Toch kan ik, mocht het nodig zijn,
met dit beterschapskaartje, iemand
een hart onder de riem steken.

Vraag


Het is een eenvoudig, bijna
CaS-beterschapskaartje.
Hoe zou jij dit kaartje noemen?

Van harte Beterschap, Beterschap, Get Well Soon, 3d, 3d-plaatje, Beterschapskaart, Tulpen, Flowers, Bloemen, Tulips, Crealies, All4You, ALL4YOU,
perfect op de Mix & Match strookjes.

De dotjes van de Mix & Match no. 13
vind ik heel erg mooi passen bij de

Tulips - Tulpen


De tulpen, tulips, heb ik niet als
3d-plaatje gebruikt maar naast
elkaar op het kaartje geplakt.
Zo kreeg ik net wat meer vulling
op dit beterschapskaartje.

Ook heb ik, een tijdje geleden,
de tulpen, tulips, al eens gebruikt
voor een felicitatiekaartje.
Zou je dat kaartje nog een keer
willen zien? Klik dan "hier".

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten



Mix & Match no. 13
Dubbelzijdig klevend foam 1mm. Double sided adhesive 1mm. 12 stansen voor vierkanten met stippen. 12 dies for squares with dots. 5 stansen voor strips met stippen. 5 dies for strips with dots.
Stans voor "Beterschap". Die for "Get well soon" (Dutch word). 2 stansen voor "Van harte". 2 dies for "congrats" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma van kleur en styling, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    het is een heel mooi kaartje. Ik vraag me alleen serieus af of het wel tulpen zijn. Het lijkt veel meer op een crocus, maar misschien komt dat omdat ze juist niet op elkaar geplakt zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart heb je gemaakt...bijna CAS maar een andere naam ik zou niet weten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Het leek me eerst wel stempelwerk, maar ik lees dat het een 3D plaatje is Mooi ! Ik denk ook dat het krokusjes zijn - hihi ! Voor mij zou dit wel onder CAS kunnen vallen, veel wit op je kaartje, en eenvoudig mooi! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.