Pagina's

dinsdag 11 mei 2021

Faceted Gift Box - Gemstone Box - Juwelendoosje


Een juwelendoosje (faceted gift box - gemstone box) met een bloemenplaatje op het deksel. A jewelery box (faceted gift box - gemstone box) with a picture of a flower on the lid.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Plaatje van Nora


Nog steeds kan ik creaties laten
zien met plaatjes van Nora.
Ik hoop niet dat ik jullie met
deze plaatjes verveel, zelf vind ik
ze super mooi om te gebruiken.

Gemstone Box -
Juwelendoosje -
Faceted Gift Box


Voor deze gemstone box,
net hoe je het zou willen noemen,
heb ik een plaatje van Nora op
maat gestanst met een stans van
gemat met XXL no. 50.

Verjaardag - Birthday


Het doosje, the box, kan ik vullen
met lekkere chocolaatjes of ander
lekkers en ik ga het aan iemand geven
die binnenkort haar verjaardag viert.

Een juwelendoosje (faceted gift box - gemstone box) met een bloemenplaatje op het deksel. A jewelery box (faceted gift box - gemstone box) with a picture of a flower on the lid.

Met dit doosje wil ik graag

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

11 stansen om een juwelendoosje (gemstone box, faceted gift box) te maken. 11 dies to make a jewelry box (gemstone box, faceted gift box). 12 stansen voor vierkanten met stippen. 12 dies for squares with dots. 12 stansen voor vierkanten met dubbele stippen. 12 dies for squares with double dots.
3 stansen voor bloemen. 3 dies for flowers. 3 stansen voor bloemen. 3 dies for flowers. Stans(en) voor "Van harte". Die(s) for "Congratulations" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooi model is dit. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.