Pagina's

zaterdag 10 december 2011

A Christmas Wish.


Jullie houden wel van delen.....is het niet? Ik mag "zomaar" weten wat jullie gaan doen dit weekeinde, want jullie hebben massaal en uitgebreid antwoord gegeven op mijn vraag van gisteren. Heel ♥-elijk dank hiervoor. Nu weet ik tenminste waar jullie mee bezig zijn.....hihihi.

En voor Adrie.....er gaat niet zoveel tijd zitten in het lezen van al die reacties dan wel in het geven daarvan.

Vandaag kom ik weer met een nieuwe vraag.....worden de gebruikte materialen wel eens bekeken? Of slaan jullie dat gedeelte gewoon over? Niet interessant genoeg misschien? Laat maar weten.....ik lees jullie reacties graag.

Hier komen ze weer.....de gebruikte materialen:
Voor de kaart wit linnenstructuur papier 13,5cm x 27cm van Foliart
Oplegvel blauw linnenstructuur papier
3d-plaatje van knipvel nr. 2267 "Tierelantijntjes" van Nel van Veen
Nestabilities "Labels Two" S4-162 van Spellbinders
Randpons "Stars" van Martha Stewart
Pons "Arctic Snowflake" van Martha Stewart
Organzalintje blauw ± 15cm
Strass-sterretjes Ø 3mm
Scor-Tape "Premium"
Strass-lijm van Rico Design
Foamtape 1,5mm

Liefs Wilma

Nog een fijne avond en dito -dag toegewenst.

22 opmerkingen:

  1. Haha zit je weer op leesvoer te wachten, daar heb je toch helemaal geen tijd voor morgen ;-) met al die visite.
    Maar ik lees de gebruikte materialen bijna nooit alleen als ik iets 'aparts" zie, dan ga ik wel effe gluren wat voor soort pons of stans ofzo het is.
    Oh enne leuk kaartje weer en bedankt nog voor de felicitaties
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Prachtige kaart weer, mooi in zijn eenvoud!!!!
    Je vraag van gisteren heb ik gemist, maar ik heb dit weekend lekker tijd om te knutselen tussendoor doe ik dan de was, en oh ja vandaag ook nog naar de korfbalwedstrijd van mijn zoon geweest 15-0 gewonnen joehoe!!!!
    En ik bekijk mijn gebruikte spullen altijd enorm uitgebreid daar kan ik heerlijk van genieten, bedenken op wat voor manieren ik mijn spullen kan gebruiken heerlijk!!!!
    Veel plezier morgen!!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaart ziet er mooi uit wilma.

    ik lees het wel, maar ooit wel vluchtig als ik weinig tijd heb.
    maar als ik iets leuks zie en ik wil weten wat het is kijk ik er zeker naar.
    maar ik merk wel dat heel veel mensen niet lezen, want dan vragen ze iets wat er al staat kun je er nog een keer op reageren.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja , daar heb je een punt Wilma , daar gaat idd. veel meer tijd in zitten. Alleen vanavond al ben ik er ruim een uur mee bezig geweest.Wat betreft de materialen , als ik dingen zie die ik niet herken ga ik kijken , anders is dat natuurlijk niet nodig. Bij deze kaart is het duidelijk , eenvoudig , maar juist daardoor heel mooi.
    Groetjessssss Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Weer een puik van een kaart, en nu antwoord op je vraag wanneer ik veel tijd heb lees ik het wel helemaal maar soms gedeeltes ervan, ben je nu tevreden of teleurgesteld hahahaha.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees altijd wel de gebruikte materialen want ik zie altijd wel iets leuks op de kaarten en dan is het handig dat het er bij staat.
    En wat Karin ook al zei, ik merk vaak bij de reacties die ik krijg dat niet iedereen het leest, omdat ze soms naar dingen vragen die al in mijn verhaaltje erbij staat....
    Ik vind het altijd handig zo'n lijst...en lees ze dus altijd...
    Jullie ook een fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als er iets leuks te zien van materialen bekijk ik. Soms zijn er zulke leuke papiertjes gebruikt en dan wil ik weten welk merk het is.

    Kaartje ziet er weer leuk uit.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wilma
    vind je kaart weer prachtig en ik lees echt alles maar je had gisteren mij een vraag gestuurt maar wil je mij even mailen zodat ik antwoord kan geven,nog een fijne avond en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gesnapt! Ik heb gisteren je verhaaltje niet gelezen ivm tijdgebrek. Maar iklees ze bijna altijd wel. Zo blijf je nl ook op de hoogte van het reilen en zeilen van je medebloggers.
    Vandaag dus wel gelezen en ja ik gebruik de materialenlijst wel. Zeker als mij iets nieuws of leuks opvalt, wil ik graag weten met wat het is gemaakt.
    Fijne verjaardag morgen en alvast gefeliciteerd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Wilma, prachtige tekst en dan je lay-out!
    Nu een eerlijk antwoord, ik bewonder je in je zorgvuldigheid van de opsomming. Ik ben niet echt een lezer, ik bekijk je kaart wel aandachtig.
    Gefeliciteerd met je zoon.
    Morgen stal ik al mijn KVK's uit op tafel, ik geef mijn man Ben de adressenlijst en een pen en hij mag bepalen welke kaart naar wie gaat.
    Ik ga dan werken aan de felicitatiekaart voor de trouwerij van mijn kleindochter, ze krijgen een houtkachel van ons cadeau, het geld voor de kachel komt in de kaart.
    Nu ga ik lekker naar mijn mandje, Ben brengt mijn moesje naar huis.
    Liefs hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knappe kaart weer Wilma! Als ik tijd heb, overloop ik de lijst met benodigdheden maar ik moet eerlijk zeggen als ik haast heb scrol ik er gewoon over. Zonde van je werk maar ik wil wel eerlijk blijven dan weet je tenminste wat je aan elkaar hebt!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma, wat een mooie kaart weer deze keer. En al weer een vraag voor ons. Ik lees het altijd wel soms vluchtig en soms wat intensiefer. Jij bent wel altijd erg uitgebreid in je opsomming. Zoals deze keer het type tapr wat je gebruikt hebt. Dat is misschien niet echt nodig. Mag ik dat zeggen?
    Groeten Aartje
    P.s. Dank je wel voor je reactie op mijn bloggie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt, met dezelfde mooie tekst. Nu ben ik ook gek op blauw, dus dat spreekt al aan,en het sterrenrandje doet het ook goed. Mooi sprekend geheel.
    Ik kijk alleen naar de gebruikte materialen als ik iets "interessants" zie!
    Maar ik merk dat heel veel mensen slecht lezen, of niet, en dan een vraag stellen die al in je bericht staat. Daar reageer ik dan ook niet op!
    Maar ben dus wel blij met gebruikte materialen, al moet ik eerlijk toegeven het zelf ook niet altijd te doen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook dit is weer een mooi kaartje en ik ben toch altijd een tikkeltje verrast als ik bij jou een 3D plaatje zie...grappig hè...
    En ja, je lijst met gebruikte artikelen....sorry hoor maar daar kijk ik eigenlijk nooit naar ;-(
    Maar ik weet bijna zeker dat er mensen zijn die dat wel doen hoor...
    Fijne zondag en liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Wilma,
    wat heb ik veel gemist bij je....ik had wel ff nodig om al dat moois weer te kunnen bewonderen :) prachtige kaarten heb ik voorbij zien komen. Nou al die blogs bekijken nemen een hoop tijd in beslag in mijn weekend ;)
    wat leuk ok dat je dat vraagt en zoveel antwoorden krijgt hihi.
    fijne dag vandaag!!! (wij gaan ook verjaardag vieren, maar dan van mijn schoonzussie)
    groetjesssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Wat een mooie eenvoudige kaart is dit, ik vind dat heel stijlvol.
    Ja ik kijk echt wel naar de gebruikte materialen, als ik het niet weet, anders sla ik dat inderdaad over.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma

    Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart!! heel rustig maar zo goed verder in kleur en combinatie. mooi geheel. meer heeft dit kaartje ook niet nodig.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart WILMA.
    Echt schitterend.
    Ook weer een hele mooie tekst.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een mooie kaart met een mooie tekst!
    nee, ik sla het gedeelte met je gebruikte materialen niet over, het is gewoon leuk om te lezen wat je allemaal gebruikt hebt voor je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart weer Wilma.... je hebt ze werkelijk in alle stijlen... geweldig.
    Zelf dub ik ook vaak of ik de materialen in het bericht zal vermelden... ik vind het altijd wel leuk om te weten welke materialen gebruikt zijn... je kunt er vaak je voordeel mee doen.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.