Pagina's

donderdag 15 december 2011

For Your Christmas Tree?


Wie wil deze hanger in zijn/haar kerstboom hangen? Krijg ik van jou.....als eerste.....een mailtje met adresgegevens, dan komt deze hanger naar je toe.

Omdat er op een knipvel van Nel van Veen nu eenmaal 

4 verschillende 3d-plaatjes staan volgt hier het laatste kaartje met een 3d-plaatje van vel nr. 2267.....een "oudje" uit 2005. Het 3d-plaatje wel te verstaan.....niet het kaartje. De kleine cirkeltjes op de bloemen en op de randen van het kaartje heb ik met een perforator gemaakt.....wel zo handig.....nu zijn ze allemaal even "groot".

Op de club van
Creatief met Crealies.....of moet/mag ik zeggen van Miriam doet dit kaartje mee in de bloemenwedstrijd. De wedstrijd loopt nog tot 8 januari.....dus tijd genoeg om nog mee te doen.

En morgen komt hoogstwaarschijnlijk mijn 50-ste kerstkaartje voor de club van Tiets.

Gebruikte materialen:
Wit linnenstructuur papier
Blauw linnenstructuur papier
Nestabilities "Classic Scalloped Squares Large" S4-127 van Spellbinders
3d-plaatje van knipvel nr. 2267 van Nel van Veen
Organzalint wit ± 30cm
Voor de swirls Creative Shape CL CS 11 van Crealies
Voor de bloemen Creative Flower CL CF 22 van Crealies

Liefs Wilma

24 opmerkingen:

  1. Wauw wat een ontzettend leuke hanger heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebter een super leuke hanger van gemaakt.
    Ik vind de plaatjes van Nel van Veen altijd erg leuk.
    Deze is ook een schatje.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Dat mailtje heb je vast al gehad ??!!!Hij is wel erg leuk zo om gelijk op te hangen .en weer leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een beauty Wilma, wie wil die nu niet.
    Denk dat er zich wel iemand heeft gemeld ondertussen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik lees het net pas, dus ik ga ervan uit dat je dat mailtje al gehad hebt hihi. Maar wat een leuk hangertje is dat, en een leuk idee om het aan iemand te sturen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke hanger zeg in zulke mooie kleurtjes echt helemaal super!!
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje...die wil ik wel in mijn boom hebben hangen...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk en prachtig wilma

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veeeeeeeeel te laat natuurlijk maar natuuuuuuuuuuurlijk willen we die wel allemaal in de boom.......gaat niet lukken zeker????hihihi. Kan die ook in het wit met zilver????Grapje hoor Wilma, ik vind hem superssssssss mooi.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaaaa, ik wil hem en mijn adres heb je al heeeeeeel lang!!!!!!
    Hij is echt super vrolijk en wat een geweldig idee om er een hanger van te maken!!! Héél erg leuk...ook de kleur is fantastisch!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pracht van een hanger WIlMA
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig mooi hangertje daar zijn liefhebbers genoeg voor denk ik groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk Wilma maar die is inmiddels dus al dik vergeven, dus ik wens de gelukkige er heel veel plezier mee!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap Wilma! Ik ben al véél te laat maar leuk dat je op die manier eens iemand gelukkig maakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi wilma
    aan de reactie's te zien zal ik je maar geen mailtje meer sturen:-))
    maar het is echt een schatje voor in de boom!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooie hanger Wilma!! Jammer dat ik te laat ben ervoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik ben veel te laat , maar hoop dat de ontvanger er blij mee is. Hij is in ieder geval wel heel erg leuk geworden Wilma. En voor degene die naast het potje piesen , missch. een idee om hem gewoon zelf te maken.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als nr 18 ben ik zeker niet de eerste. Maar ik wilde je wel even laten weten dat ik hem geweldig vind. En een leuk idee om hem op deze manier aan iemand te sturen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wilma

    Wat een prachtige hanger,leuke kleurtjes en mooi versiert ook.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje Wilma, echt super leuk!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Wilma,

    Mooie hanger heb je gemaakt, die plaatjes zijn ook zo prachtig he! Weet je wat ik me afvraag? Iedereen schrijft dat hij vast al te laat is met de adresgegevens....als iedereen dat denkt en blijft denken, dan hang je hem gewoon in je eigen boom, hihihi?

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. shit wilma ik zie het nu pas ja ik kon niet eerder, wel jammer maar ik hoop een kans temaken volgend jaar hahahaha.
    hij is prachtig en zal zeker mooi hangen bij de winnares.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lol om hier de reacties te lezen en dan je volgende bericht erbij. Wat een grap dat iedereen denkt dat hij te laatis, maar dat niemand dus reageert.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Wilma ( ja nu is tie goed hihih)
    Wat een leuk ideetje van je met die hanger,
    ook ik moest er eventjes om lachen...
    Mooi gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.