Pagina's

vrijdag 16 december 2011

Yes.....I did it.


Bij de club van Tiets heb ik een kerstalbum en in dat album moeten op 20 december 50 kerstkaarten staan en met deze kaart heb ik de 50 "vol" gemaakt. Daarom.....Yes.....I did it. Even voor de duidelijkheid.....niet alle kerstkaarten voor het album van Tiets heb ik op mijn blog laten zien.

Dan een vervolg op de kersthanger. Om de woorden van
Adrie te gebruiken.....jullie piesen allemaal naast het potje. Waarom denken jullie bijna allemaal het zelfde? "Ik zal toch wel te laat zijn". Ja, als je zo denkt ben je ook altijd te laat, toch? Berichtje gepost om 17.27uur.....21 reacties, maar geen mailtje. Ik heb moeten wachten tot 16 december 10 over half 1. Willen jullie me dit niet meer aandoen.....hihihi.

Julia is de eerste en de enige die mij haar adres heeft gemaild naar aanleiding van de kersthanger. Julia is geen volgster van mijn blog en we zijn geen hobbymaatje op het Hobbyjournaal.....toch kreeg ik van haar het volgende mailtje:



Om privacyredenen heb ik het e-mailadres en het adres van Julia verwijderd.
Julia.....ik hoop dat de hanger een mooi plekje in de boom krijgt.....hij is al gepost.


Gebruikte materialen:
13,5cm x 27cm kerst-groen linnenstructuur papier
Restjes wil linnenstructuur papier van Foliart
Borderabilities "Lattice" S4-218 van Spellbinders
Nestabilities "Standard Circles Small" S4-116 en 

"Petite Scallop Circles Large" S4-115 van Spellbinders
Afbeelding "Eekhoorn" van een kerstkaart
Embossingfolder "Swiss Dots" 37-1604 van Provo Craft

Liefs Wilma


December-challenge bij Christmas Cards All Year 'Round (nr. 334)

25 opmerkingen:

  1. Hahaha wat een giller was dat, ja ik dacht inderdaad ook dat er al iemand gereageerd zou hebben, omdat er al wat berichtjes boven mij stonden hahaha.
    Dit kaartje is weer heel erg mooi en wat een schattige afbeelding
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje, Wilma. Heel mooi gedaan met het takje dat er helemaal uitspringt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap, 50 kaarten maken voor de club van Tiets...
    Dit is ook weer een hele bjoetie!
    Om eerlijk te zeggen, heb ik er helemaal over heen gelezen, wat je mooie kersthanger uit het vorige bericht betreft. Maar ik gun em Julia van harte...
    Fijn weekend,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart is dit.
    Marinko staat net over mijn schouder mee te kijken en zegt tegen mij:
    Mamma dat lijkt mijn Eekkie wel die ik in mijn bed heb om mee te slapen.(zijn knuffel eekhoorn)
    Hij vond het ook een schattig kaartje!

    Lieve groetjes Noriko (en Marinko)
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou da's effe lachen Wilma , doe je zeker nog wel een keer.....Ik vind het eigenlijk wel komisch , maar heb nu toch spijt, typisch gevalletje eigen schuld. Fijn dat je al die kaarten af hebt , wat een klus. En al is het de laatste , hij is prachtig.
    Groetjessss Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart wilma en super de 50 gehaald toppie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij je 50 kaarten en ik alle tags dus allebei de opdracht voltooid en dat is toch een fijn idee!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig en mapje is vol bij Tiets.
    Prima edaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    wat een prachtig kaartje weer maar dat zijn we gewend van jou.
    Knap hoot dat je bij Tiets je 50 kaarten heb staan super goed.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart heb je gemaakt Wilma. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei Wilma, dan doe je eens iets! Inderdaad iedereen zal hetzelfde gedacht hebben maar goed dat er toch iemand nog mailde vandaag! Dit zal me niet meer gebeuren! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wilma
    nou dat is lachen dat iedereen dacht dat we te laat waren om te reageren,het lijkt wel van twee vechten om een been en de derde gaat er mee heen,ha,ha!
    maar deze mooie kaart die je nu laat zien maakt een heleboel weer goet:-))
    groetjes van corry b

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Well I so love your card....that squirrel just pops right off. Beautiful work.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh,we dachten allemaal hetzelfde,ook ik hoor!!!
    Fijn hoor ,dat je album vol is.Ik was eind nov.al klaar.
    Ook deze kaart is weer een bjoeti.
    Fijn weekend en groeten
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart weer en echt helemaal super 50 kaarten af zeg echt knap hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yes you did it!
    Dank voor de speciale kerstgroet waar ik helemaal niet om gevraagd had, ook mijn bennie voelde zich helemaal betrokken bij onze heerlijke hobby, zijn naam werd speciaal genoemd op de enveloppe, dat scort punten.
    Zeker nu hij op bed ligt en weinig kan.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciflapsteerd zeg. Echt knap zoveel kerstkaarten gemaakt. Ik heb er twee gemaakt dit jaar:p
    Deze laatste van jou is helemaal te gek. Helemaal leuk joh;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weer een pracht van een kaart WILMA.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is een hele prestatie, velen halen het niet gefeliciteerd girl you didt it.
    Heb de vorige creatie gemist maar ik was echt ziek.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo wilma,

    ik wil je hartelijk bedanken voor de mooie kerstkaart die je hebt gestuurd.
    zou jij mij je adres willen doorgeven, ik wil hier natuurlijk op terug reageren.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma, ik loop wat achter met bloggen, dus moet nog evn teruglezen om te zien wat je allemaal bedoelt met het mailen. Wat goed dat je zoveel kaarten hebt kunnen maken, mij lukt dat nooit. Helaas te weinig tijd.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoveel kaarten gemaakt Wilma, wat een prestatie, ik doe het je niet na! Deze is weer een plaatje! Heel erg mooi en stijlvol!! Super!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Wilma,
    nu moest ik nog harder lachen,
    jij geeft iets weg ,maar niemand reageert,
    hoe niethollands, hahahahaha,
    maar gelukkig is het allemaal goed gekomen,
    dan nog iemand die helemaal geen volger van je is, kun je nagaan hoever je blog reikt!
    Prachtig met die eekhoorn op dit kaartje en witte accenten...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.