Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Light, Love and Friendship


Licht
Warmte
Liefde en
Vriendschap
Gezelligheid
Geluk en Vrede
En een
Fijn Nieuwjaar

Deze tekst zag ik eind november bij Christine
en dit wordt mijn KERSTWENS voor een ieder.

Gebruikte materialen:
Voor de kaart wit linnenstructuur papier
13,5cm x 27cm van Foliart
Restje blauw papier
Restje zilver papier
Nestabilities "Labels Two" S4-162
van Spellbinders
Randpons "Stars" van Martha Stewart
Pons "Arctic Snowflake" van Martha Stewart
Strass-steentjes zilver Ø 5mm
Strass-sterretjes Ø 3mm
Dubbelzijdig plakband
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

Mag ik vragen wat jullie gaan doen.....
het komende weekend? Wij gaan zondag
de verjaardag van onze jongste zoon Ben
vieren. Hij wordt maandag 20 jaar. Enneh.....
☺☺☺.....ik ga ook nog verder met
het maken van kerstkaarten.

19 opmerkingen:

  1. eerst je hebt een leuke kaart gemaakt met een mooie wens erop wilma.
    nou in het weekend maak ik kaarten en zondag middag gaan we lekker een filmpje kijken dat is altijd zondags heerlijk is dat.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma.
    Zo ziet ons weekend eruit;
    Morgenmiddag, naar het zwembad,onze kleinkinderen moeten waterpolo spelen.
    Morgenavond,Gaan we naar Hensbroek,in n kerk daar is kerstmuziek en een klein kerstmarktje
    Mijn broer en schoonzus organiseren dat,Het is een oude kerk hij valt onder monumentenzorg en de opbrengst gaat naar de kerk.Zondag wordt het creatief bezig zijn,
    Kerstkaarten maak ik niet meer ,maar ik maak elk jaar een projektje voor de vrouwen in mijn Familie.En daar moet ik nog mee beginnen.
    Ik mag nu wel opschieten,want er moeten 3 van die projektjes naar Spanje,dus die zijn wel even onderweg.
    Ik zou het haast vergeten,Je Kerst wens is mooi,HEEL MOOI Lieve groet van WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog Even !!!!!
    Alvast gefeliciteerd met jullie jongste zoon, en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje weer, hij glimt lekker. Grappig wij vieren zondag de verjaardag van mijn dochtertje zij is vandaag 12 jaar geworden. Zaterdag gaan we met mijn zoontje op pad om behang te kopen want hij krijgt een nieuw kamertje.
    gr Linda

    oh en gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met een mooie kerstwens!!!
    En wat ga ik doen dit weekend....
    Vanavond een kaartje maken voor de Dutch Magnolia Chickies.
    Morgen komt Karin en gaan we de kerstboom neerzetten en de rest zodat ik het weer heerlijk gezellig heb in mijn huisje.
    Zondag nog een poosje hobbyen want ik moet nog een verjaardagskaart maken en twee after eight dispensers....dus druk druk druk maar wel heel leuk!!!!
    En jullie gefeliciteerd met Ben...heb je ineens geen tieners meer in huis ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wilma! Ik heb nog niet zoveel plannen voor dit weekend aangezien mijn man nog volop aan het herstellen is van zijn operatie blijven we nog tamelijk wat thuis. Maar ik ga me niet vervelen want ik moet nog kaartjes maken en zondag komt onze dochter eens af en dan zal ze misschien ook nog wat freubelen. Leuk dat je een link gaf naar mijn blog!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma, en wij gaan verder het huis in kerstsfeer brengen, tussendoor wat wasjes draaien.
    Verder ben ik klaar met de KK en ga eerst flink opruimen in mij hobbykamertje, verder heerlijk relaxen, alvast gefeliciteerd,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma

    Een pracht van een kaart.
    En een hele mooie kerstwens.
    Ik hoop ook voor ieder dat de feest dagen gezellig zijn.
    Maar ik wens een ieder alle gezondheid en geluk toe in 2012.
    Ja en dan het weekend,morgen vroeg na het uit laten van mijn Hond,eerst even wat boodschappen doen.
    Dan kan ik lekker doen waar ik zin in heb.
    Alles mag niks moet.
    Ik wens jullie een heel fijn weekend.
    En alvast gefeliciteerd met Jullie zoon,maak er een fijne verjaardag van.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Mooie kaart weer, en jij blijft ook gewoon doorgaan met de kerstkaart.
    Ik ga dit weekend mijn kerstkaarten eens tellen en kijken of ik er genoeg heb en dan schrijven. Zondag ga ik ook bij mijn zwager de kerstkaarten schrijven, die is sinds juni weduwnaar hij heeft altzheimer dus dat kan nog een klus worden maar ja daar ben je mantelzorger voor nietwaar maar we blijven lachen.
    Wens jou een heel fijn weekend en alvast gefeliciteerd met je zoon Ben.

    Lieve groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Wilma,

    Een mooie wens op een mooie kaart!
    En ja, je mag vragen wat ik ga doen dit weekend...morgen krijg ik vrienden te eten en ik heb leuke "kerstkaarten" voor ze gemaakt, ga ik binnenkort dus plaatsen. En zondag gaan we de kerstboom opzetten, gezellig altijd. Alvast gefeliciteerd en een fijne dag zondag!

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig gedichtje en een prachtige kaart. Heel veel plezier met de verjaardag van je zoon. Ik ga het weekend meedoen op de club van Tiets met de 7 tags of christmas. Ik moet nog steeds rustig aan doen namelijk.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma,
    Weer een hele mooie kaart en een heel mooie kerstwens.
    Morgenochtend komen mijn dochter,schoonzoon en kleinzoon uit Braant naar het hoge noorden, en dan gaan we even naar de winterfair hier in Bolsward.Daarna bij mijn andere dochter de verjaardag vieren van mijn kleinzoon Thomas, die gisteren 13 jaar is geworden. Zondag denk ik wel weer aan de kerstkaart.
    Jij ook een gezellige verjaardag van je zoon gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Als eerste gefeliciteerd met jullie zoon en natuurlijk een hele fijne dag gewenst.
    Je kaart is prachtig met een mooie wens voor iedereen.
    Wij gaan morgen bij mijn moeder de kerst spullen neerzetten en als er dan nog tijs over is moet dit thuis ook nog gebeuren.
    Dus vervelen zullen we ons niet van het weekend.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige tekst, ga ik onthouden! Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Wij hebben morgen een feestje van de buurtjes beide zijn nu met pensioen en dat gaan ze gezellig vieren. Zondag nog een verjaardag van een dochter van vrienden. Tussendoor een kerstboom opzetten en versieren. Basketbal wedstrijd van zoonlief aanmoedigen! Huishoudelijke karweitjes:), hondje uitlaten en natuurlijk ook nog even freubelen. Een heel fijn weekend en suc6 nog met kaarten maken.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma, wat een prachtige wens voor iedereen om je heen. Mijn weekend is lekker volgepland. Morgenmiddag ga ik de generale repetitie doen van de kerstmusical in onze kerk (ik zit in de regiegroep en onze dochter Anne speelt een van de hoofdrollen) zondag voeren we deze musical dan echt op. Mijn ouders en mijn zus met haar gezin komen ook kijken en daarna bij ons eten. Ik hoop dat er dan aan het einde van de middag nog wat freubeltijd overblijft, er liggen nog een aantal half afgemaakte projectjes.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart en zeer mooie wens!!! Alvast van harte gefeliciteerd met je zoons verjaardag....
    Ook wij vieren een verjaardag; twee eigenlijk....mijn zus en ik vieren sinds vorig onze verjaardagen gezamelijk met een etentje voor broers en zussen... bij ons thuis. We zijn met ons achten (incl aanhang...) Ik hoef alleen maar te zorgen voor de wijn en de koffie. Mijn zus en haar man verzorgen het idee... hoe makkelijk wil je het hebben *lol*...
    Fijn weekeinde gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Christine gebruikt altijd mooie teksten, net zoals deze! mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    Rob en Tim zijn naar de voetbal, en ik ga vanmiddag werken en zondag gaan we het allemaal een beetje in kerstsferen brengen hier. Verder hoop ik nog wat te creëren, maar geen kerst meer. Ben ook blij dat het straks weer over is op de blogs, 't is weer genoeg!
    Jullie hebben dus ook een decemberkind, gefeliciteerd! Fijne dag!
    Groetjes Cornelie
    P.S. Ik vind je blog erg mooi trouwens!
    Wilde de mijne ook veranderen in kerstsferen, maar het lukte niet...heel vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een voorbeeld van hoe mooi eenvoud kan zijn. En prachtige tekst.
    Mooie kerstlayout heb je op je blog.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik weet wat je nog meer gaat doen......al deze ellenlange reactie's lezen , leuk hoor.Ik ga morgen weer verder met mijn kerstkaarten,mijn man moet werken dus ik heb het rijk alleen.Verder mijn oudste zoon helpen in zijn huisje,ook ik ben mantelzorger , dus mijn dagen zijn gevuld. Geweldige tekst op je kaart Wilma.
    Lieve groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.