Pagina's

dinsdag 20 december 2011

Eekkie.


Deze kerstkaart lijkt heel veel op de kerstkaart van 
16 december. In de plaats van wit papier heb ik licht-groen papier gebruikt.

Naar aanleiding van die kerstkaart schreef
Noriko.....Marinko staat net over mijn schouder mee te kijken en zegt tegen mij: Mamma dat lijkt mijn Eekkie wel die ik in mijn bed heb om mee te slapen (zijn knuffel eekhoorn). Hij vond het ook een schattig kaartje!

Mijn eerste gedachte was.....dan maak ik toch een nieuwe "Eekkie" voor Marinko.....de witte "versie" had ik al op de post gedaan. Mijn volgende gedachte.....ik kan toch onmogelijk voor iedereen een kaart maken. Toch bleef dat berichtje van Noriko door mijn hoofd "spoken" en zo is deze nieuwe "Eekkie" ontstaan. Herkennen jullie dat ook? 

Nu niet allemaal tegelijkertijd "zielige" berichtjes gaan schrijven.....hihihi.

Gebruikte materialen:
13,5cm x 27cm kerst-groen linnenstructuur papier
Restjes licht-groen linnenstructuur papier
Borderabilities "Lattiche" S4-218 van Spellbinders
Nestabilities "Standard Circles Small" S4-116 en
"Petite Scallop Circles Large" S4-115 van Spellbinders
Afbeelding "Eekhoorn" van een kerstkaart
Embossingfolder "Swiss Dots" 37-1604 van Provo Craft

Liefs Wilma

PS Er volgen nog meer kerstkaarten. Ik heb er nog "geen" en "niet" genoeg van.


December-challenge - It's Christmas bij Bling It On (nr. 181)

25 opmerkingen:

  1. eekkie is erg leuk geworden hoor.
    ik heb ook maar bedacht om gelijk door te gaan met mijn kerstkaarten .fffppp hoop dat het me lukt .
    groetjes en fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eekkie is erg leuk geworden hoor.
    ik heb ook maar bedacht om gelijk door te gaan met mijn kerstkaarten .fffppp hoop dat het me lukt .
    groetjes en fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dan maak je toch lekker Eekie's! Zolang je er lol aan beleeft......
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Een heel leuk kaartje is Eekkie geworden in het groen super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma je bent een schat dat je dat zo maar voor Marinko doet. Het is weer een schatje geworden. Hij zal vast en zeker in de smaak vallen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, en wat als ik zeg....schaapje??? :-)
    Je kaart is mooi, de hoeken zijn leuk zeg, goed idee! Ik ben het ook nog niet zat hoor, dingen voor kerst maken, blijf ook nog even doorgaan, vast voor volgend jaar, wel handig.

    Groetjes weer, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eekkie is een dotje en als je hem naar Marinko hebt gestuurd zal hij super blij zijn..een om te kroelen en een om naar te kijken, heerlijk toch???

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk je eekkie kaart voor Marinko.
    vond je witte versie al leuk maar in het groen is hij ook cool.
    Ga gewoon door hoor met de kerstkaarten in 2012 ik geniet van je kaarten.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Ook je tweede Eekkie is lief en leuk.
    Je kleine vriend zal er blij mee zijn

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ze ook leuk geworden in deze kleur! En zo maak je maar weer iemand gelukkig hé Wilma!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een lieffie, deze groene variant is ook erg mooi, super gaaf. Enne....ik blijf ook gewoon kerstkaarten maken, het hele jaar door hihi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is ook al zo'n mooi kaartje, in het groen deze keer. En het is een schatje Eekkie! Succes maar met de volgende kerstkaartjes, ik hou er mee op voor dit jaar dan, denk ik..............
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wilma
    ook deze ziet er super uit en vooral die leuke zachte groene kleur!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou daar zal marinko wel heel blij mee zijn.
    het is ook een schatje, die kaart dan.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Wilma dat herken ik maar al te goed!
    Zo had ik vorige week nog wat fotokaarten besteld, ook mooi, ze zijn nog niet binnen. Mijn ben zegt "wat ga je dan nog doen".
    Nou dat weet ik wel, verjaardagskaarten maken voor mijn kleindochters die 1 en 4 januari jarig zijn.
    Of knutselen voor mijn kleinzoon Sil hij moet donderdag A diplima zwemmen en zaterdag B er achteraan.
    Zo blijft er altijd wat te doen, nieuwjaarsgroeten zijn ook leuk.
    Lieve Wil ik ga mij bijna overactief voelen.
    Hellup!!!
    Liefs hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vergeet je te zeggen dat je kaart heel erg mooi is. Wat dat je van deze in hert paars, of zachtgeel, of vuurrood dat is toch ook een favoriete kleur?
    OK ik stop wel weer.
    Truste voor straks, hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma

    Wat een lief kaartje is het geworden.
    Ik weet zeker dat MARINKO er heel blij mee is.
    Het is echt een geweldig leuk kaartje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk deze Eekie, wat meer een voorjaarseekie in dit frisse groen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief van je Wilma, het is dan ook weer een schitterende kaart!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilma,
    Weer een heel schattige EEKIE.
    Leuke kleur.
    Groetjes en succes met de rest van je kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk en lief van je!!!! Ik zou het gezicht van Marinko wel willen zien als ie hem in de bus krijgt...
    Ik ga ook verder met kerstkaarten maken want ik had er dit jaar maar tien dus....kaarten gekocht ;-(
    Volgend jaar probeer ik er meer te maken dus ga vandaag lekker beginnen ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtkaart Wilma en de kleuren zijn perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wilma


    Je eekhoornkaartjes zijn lief,alhoewel ik de groene mooier vind van kleur.
    Ook je tasje is leuk.
    Wens je ook fijne feestdagen en een leuk creatief jaar.
    Gr van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma, wat ben je toch een schat. Heel lief dat je een eekie maakt voor marinko. Hij is inderdaad Super schattig. Dank jewel voor al je lieve berichtjes op mijn blog dit jaar. Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2012. We spreken elkaar vast wel weer over het blog.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nee hoor dat gaan we eecht niet doen maar Eekkie is prachtig Dit zal Marinko ook zeker vinden en zo,n kaartje geeft dan een hoop plezier.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.