Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Thank YOU

Hallo Bloggers,

De laatste mijmeringen op deze laatste
dag van 2011.....een jaar met ups
en downs.....en toch een jaar
om heel dankbaar voor te zijn.

Waar zou ik zijn zonder pc en
zonder blog? Waarschijnlijk zou ik dan
bezig zijn met mijn andere hobby
.....kaarten maken. De tijd zonder
blog, de tijd voor november 2010,
de tijd voor 202 berichtjes en voor
3896 reacties, kan ik me nog wel
voor de geest halen. Toch zou ik
niet meer terug willen en dat heb
ik mede te danken aan jullie.....
want als ik eerlijk ben.....zonder
jullie zou bloggen nooit zo leuk zijn.
Nog steeds GENIET ik van jullie
reacties, van jullie mailtjes. Ook
GENIET ik van de creaties op de
diverse blogs waarvan een aantal
hier op de kast staan te pronken.

Een aantal blogdinnetjes ken ik
 persoonlijk en ik hoop dat we elkaar
 mogen blijven ontmoeten in 2012.

Naast me ligt de "Regio".....een
 weekblad uit Oss. 
Mark van de Veerdonk schrijft
 hierin het volgende:

Een knetterend 2012 gewenst
en dat jouw problemen net zo
lang bij je mogen blijven
als je goede voornemens.....

Wat vinden jullie van deze wens?
Haal er al het positieve uit en
vergeet de rest.....hihihi.

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma

    wat heb je dat weer allemaal mooi geschreven leuk om te lezen en die wens ....ja dat is een hele goeie

    voor jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012
    liefs marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, ja ja, natuurlijk "moet" ik hier even op reageren. Ten eerste ben ik blij dat ik nu weet hoe je eruit ziet, zo heb ik je me ook altijd voorgesteld :-). Wat waren die strips en tekenfilms toen toch altijd leuk he? En dan de wens...heb jij goede voornemens? Ik niet echt, ik heb dromen waarvan ik steeds een stukje verwezenlijk!

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je al zegt, we kunnen niet zonder PC.

    Ook voor jou een gezond, gelukkig en creatief 2012.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 gewenst, en ik kijk weer uit naar al het moois op je blog.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Wat heb je dat toch allemaal mooi verwoord, en we kunnen zeker niet zonder PC en internet. Ik wens jou en een ieder die je lief een gelukkig, gezond en creatief 2012.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma

    Dat heb je weer mooi verwoord.
    Ik zou ook zeker niet meer zonder pc en internet willen.
    Zo kan ik Jullie allen een hele fijne Jaarwisseling wensen.
    En alle goeds voor 2012.
    Maak het gezellig vanavond.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve e pc, Wilma.
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Fijne avond en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als er geen pc en blog was, dan Wilma had ik jou nu niet een fijne jaarwisseling en een goed, creatief 2012 kunnen toewensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    ik wens jou ook het allerbeste voor 2012,en ik kan ook niet zonder pc,en blogs,en ik ben altijd benieuwd als ik iets geplaatst heb naar de reactie`s,en ik wil je dan ook heel erg bedanken voor al je berichtjes op mijn creatie`s,en ik hoop je nog eens ergens tegen te komen in Brabant ha ha.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou Wilma en allen die je lief zijn,
    een super geweldig nieuwjaar.
    Maar vooral een goede gezondheid,dat vind ik zelf altijd het belangrijkste.
    Ons contact zal ook in 2012 via dit medium gaan.
    In t eggie zal wel niet lukken.
    We wonen iets te ver uit elkaar
    Liefs WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy New Year to you to Wilma. So glad I discovered your blog in 2011 and now I have a whole year to look forward to of your wonderful creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma, gelukkig nieuwjaar en een heel gezond en cretief 2012!
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma
    Ik wens je ook een heel gelukkig 2012 toe.

    En je creaties ook nog bewonderd zijn weer schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Wilma,
    voor jou wens ik ook het alle goeds toe in het nieuwe jaar!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi lieve wilma

    voor jou wens ik ook het allerbeste voor 2012 en veel liefde en gezondheid.

    tot snel weer en bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog ;)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma, zo mooi als jij kan schrijven dat kan ik niet maar ik wens jou en allen die je lief zijn een heel goed 2012.

    En de wens ik vindt hem super neem hem mee.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Wilma,

    ik wens jou en je dierbare om je heen, een fantastisch mooi, te gek, gezellig, creatief, gezond en vooral liefdevol 2012 toe!!
    en dat we ook in dit jaar van elkaars creaties en gezellige babbeltjes mogen genieten :)
    groetjessssss
    en leuk idee om je eigen favorieten erop te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben het helemaal met je eens.... bloggen is een openbaring!!
    Een schitterend citaat Wilma!!!
    Graag wens ik jou en je gezin een heel gezond en gelukkig 2012.... en dat er maar veel schitterende creaties de revue mogen passeren....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.