Pagina's

zaterdag 3 december 2011

May the Season bring you warmth and joy.


Wybrich vroeg naar aanleiding van mijn vorige kaart het volgende.....was het echt een snelle kaart? Of zat hier toch ook meer tijd in dan "snel"? Mijn antwoord is.....een "snelle" kerstkaart bestaat niet, want er zitten toch weer heel wat uurtjes "in" de kaart.

Dan de eerste vraag van
Wil.....hoeveel tig moet je nog? Helaas zou ik voor de Kerst nog meer kaarten moeten maken dan ik af kan krijgen. De 2de vraag van Wil.....ben je al klaar met je kerstafbum bij Tiets? Bovenstaande kaart is nr. 39 bij Tiets.....dus nog 11 kerstkaarten te gaan. Of ik dat aantal ga halen.....weet ik echt niet, maar ik doe zeker mijn best.

Hier komt dus weer een "snel" kerstkaartje.



Op het labeltje staat een wens.....May the season bring you warmth and joy.
Tilda heb ik "gekleed" met "paper piecing" en ik heb haar "gemaskerd".

Met deze kerstkaart wil ik meedoen aan de december challenge bij
Creamiep. Sonja heeft een hele mooie sketch gemaakt.

Gebruikte materialen:
Voor de kaart wit linnenstructuur papier 13,5cm x 27cm

van Foliart
Restjes mos-groen papier nr. 51 van Papicolor
Scrappapier groen (lijnen) DV94012 en groen (ruiten) DV94013 van Doodey
Scrappapier "BW Evergreen" van K&Company
Van de Christmas Collection "Tilda with Garland" of "Merry Christmas Tilda" van Magnolia
Aquarel kleurpotloden
Nestabilities "Deckled Edge Classic Ovals Large" S4-259 van Spellbinders
Stempel "May the Season bring you warmth and joy" van het Kruitvat
Stempels van de kerstboom en sneeuwvlokken 

nr. 7 van 8 Designs
Versamark inkt
Embossingpoeder gold van Ranger
Hotfix-steentjes goud HF5012 Ø 5mm
Zelfklevend decoratielint goud-groen gemêleerd
Gelpen wit van Sakura
Gelpen rood glitter van Art Talent
Parelsnoer goud ± 8cm
Strass-lijm van Rico Design
Dubbelzijdig plakband
Foamtape 1,5mm

Liefs Wilma

27 opmerkingen:

  1. Héél knap werk!!!! Vooral het maskeren...ik moet je eerlijk zeggen dat ik het je zo niet na doe...
    Dus de volgende keer maar eens een lesje bij je nemen ;-)) Vergeet ik bijna te zeggen dat ik de kaart hééééél erg strak én mooi vind!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan met papierpiercing. Je weet van mijn to-do lijstje he, daar staat dat ook op. De sketch is ook erg leuk, je hebt het papier ook mooi gekozen zo. Mooie kaart hoor.
    Psssssst, weet je wat ik net heb zitten doen? Mijn kerstkaarten schrijven, dus....ik ben bijna klaar!. Maar ik maak ook veel kadoot(s)jes hoor. Gewoon rustig door blijven gaan, dan komt het allemaal goed.

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk hoor Wilma, snelle kaarten lukt ons toch niet.
    Iedere kaart is uniek en over iedere kaart wordt nagedacht.
    Lieve groetjes hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je "snelle" kaarten zijn helemaal super. Nu nog 11 super snelle kaartjes dan red je het. Pfffff
    Vind de paperpiercing helemaal leuk. De tag met de geembosde tekst is ook leuk gevonden.
    Ik wens je sterkte met de komende tijdrovende kaartjes. Er gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knappe kaart weer! Snel dat lukt nooit echt, heb ik ook al ondervonden! Wij zijn dan ook niet snel tevreden hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart laat je ons weer zien.
    Inderdaad een snelle kaart dat lukt voor geen meter het zou misschien lukken maar dan moet je echt alles al helemaal klaar hebben en aangezien wij kaarten maaksters altijd wel weer iets ander papier of plaatjes willen hebben lukt het gewoon niet bij mij.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart.
    Ik krijg ook de kerst kaaarten niet af die ik normaal weg stuur.
    maar dan maar een pakje kopen.
    eigenlijk tegen mijn zin.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat halen we op ons hals he Wilma ? Maar effe snel is er idd. nooit bij , maar dat moet ook eigenlijk niet , het gaat om het hobbyen en niet zo snel mogelijk kaarten maken.
    Anders heb je er zo 300 in een week , en wat moet je daaaaar nou weer mee. Hij is in ieder geval prachtig , en wat een materialen heb je gebruikt.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje WILMA.
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn en een gezellig weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Allereerst,je hebt weer een super mooie kaart neergezet.
    Met een hele mooie kleur.Ja,wat is snel he !!!!!!
    Bedankt voor je antwoorden op mijn vragen.
    Vorig jaar had je kerstalbum bij Tiets gewonnen he!! Die 11 die je nog moet gaan komen er ook wel.
    Fijne zondag en Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. snelle kaarten kennen we niet, maar deze is toch weer heel leuk en mooi geworden wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi weer Wilma! Snelle kaarten bestaan volgens mij niet... Soms denk ik er alleen al langer over dan het uitvoeren in beslag neemt:-)
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele mooie kaart in een prachtige kleuren.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma, eindelijk weer tijd om even langs te hoppen. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Prachtige kleur groen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om eens een heel andere kaart bij je te zien. Maar ook hier kan je heel goed mee overweg.
    Mooi afdrukje, heel mooi gecombineerd met je papier.
    En "snelle" kaarten bestaan alleen als je ze koopt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad "snelle kaarten" lukken nooit. Ook deze is weer mooi. Succes met het album bij Tiets, gaat je echt wel lukken.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Wilma,
    en de vorige vind ik ook super.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. snel of niet, volgens mij besteed jij altijd veel zorg en aandacht aan je kaarten, en dat kost altijd tijd! Maar dan worden ze wel elke keer weer prachtig :)
    heel leuk die magnolia zo aangekleed!!!
    groetjessssss
    enne succes met de rest van de kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart en succes met de Challenge.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart Wilma. Leuk gedaan met de paperpiecing. Ook heel mooi gedaan met de embossing van de tekst op het labeltje en de kerstboom! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat maak je toch een mooie kaarten de een is nog mooier dan de ander groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ontzettend leuk Wilma, echt helemaal mooi die kleertjes van paper piercing. Een super idee!
    Enne, 11 dat haal je vast nog wel.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahaha ja wilma
    ik zit,lig,hang, toch maar wat op de bank
    ik heb nu alle tijd om er een leuke candy uit te gooien hahaha .Ik kan toch niet snijden of wat dat ook .Ja ik kan eindelijk een beetje rondkijken op de bloggen is ook erg leuk zo veel mooie dingen zie ik voorbij komen geweldig.
    leuk dat je de candy heb neergezet!
    En wat mooooooi is je kaartje geworden super gaaf meis
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoor! Wilma, heel apart die kleur, en dan ook zo hetzelfde ingekleurd, knap gedaan.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi gedaan hoor! Van simpel naar geweldige kaart! Bedankt dat je meedeed bij met de challenge van CreaMiep Design Team.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee dat aankleden van Tilda en wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt !
    Groetjes,
    Caroline (DT Creamiep)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.