Pagina's

donderdag 22 december 2011

The same and not the same.


Een nieuwe kerstkaart (not the same) maar 2 foto's (the same). De foto's zijn binnen, zonder flits of kunstlicht, gemaakt. De eerste foto is gemaakt op een vensterbank aan de voorzijde van het huis en de tweede foto op een verhoging voor een deur, maar dan aan de andere kant van het huis.

Voor deze kaart heb ik alleen maar wit en zilver papier gebruikt. Ik vind het een hele mooie combinatie.....

en jullie?


Gebruikte materialen:
Wit linnenstructuur papier van Foliart
Restjes zilver papier met structuur
Borderabilities "Lattice" S4-218 van Spellbinders
Embossingfolder "Swiss Dots" 37-1604 van Provo Craft
Creatables LR0122, LR0126 en LR0142 

van Marianne Design
Gelpen zilver
Ponsje "ster"


Morgen hoop ik de laatste kerstkaart van dit jaar te plaatsen, maar met de KERSTWENS wil ik niet langer wachten.

Ik wil iedereen

Prettige Kerstdagen en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012 wensen.

Liefs Wilma

Challenge nr. 6 - It's Christmas bij Marianne's Design Divas (nr. 57)
Challenge nr. 17 - Merry Christmas bij Divas by design (nr. 194)
Challenge nr. 184 - White Christmas bij Rainbow Lady's (nr. 12)
December-challenge - It's Christmas bij Bling It On 
(nr. 183)
December-challenge bij Christmas Cards All Year 'Round (nr. 336)

23 opmerkingen:

  1. Wilma, al weer zo iets moois. De 1 e foto vind ik mooier al komt de zilveren kleur bij de 2e beter tot zijn recht.
    Dank je wel voor je goede wensen. Ook jou en iedereen om je heen hele goede dagen gewenst en een fantastisch 2012.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi Wilma, ik hou wel van kaarten in één of twee kleuren, de bovenste foto is wel mooier dan zie je beter het wit en zilver.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma het is een erg mooie kaart leuk die kleurverschillen.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wilma
    een geweldige en stijlvolle kaart en ook van deze kant de beste wensen voor het nieuwe jaar 2012 met veel geluk en gezondheid voor jou en je dierbare!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige kaart WILMA
    Echt schitterend mooi.
    Ik wens Jullie allen hele fijne feestdagen.
    En een gelukkig,maar vooral een gezond 2012 toe.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma,
    Het is weer een schitterende kaart geworden.
    En met elke lichtval even mooi.
    Ik wens jou ook heel gezellige kerstdagen en een goed,vooral gezond en een creatief 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG!!!
    Leuk om met het licht te spelen, ik dacht echt dat je tweelingkaarten had gemaakt.
    Dank voor je hartelijkheid.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SChitterende kaart Wilma!!!

    Jij ook hele fijne kerstdagen....

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HAi Wilma,
    Ik vind je kaartje prachtig en voor jou ook fijne kerstdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwww wilma wat een super mooie kaarten heb je geplaatst...
    wens je fijne kerstdagen...
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een pracht van een kaart.
    Helemaal super.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige en stijlvolle kaart!
    Fijne feestdagen!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooo, wat heb je een mooie rand langs deze kaart, super! Mooie combi ook, zilver met wit, waarom doe ik dat nooit? Mooi is die kerstroos toch, ik heb hem in 't klein. Jij ook, zie ik net, hihihi. Weet je trouwens waarom ik zoveel creaties geplaatst heb? Het is net als op de radio, dinsdag hoor je ook geen kerstmuziek meer, zo doe ik met mijn kaarten en zo ;-).

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vindt hem schitterend. De kleuren zijn perfect bij elkaar.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kaart in super chique kleuren! Ook een hele mooie rand! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beeldschoon....heb genoten van je mooi's hoor Wilma.

    Warme kerstgroetjes en een creatief 2012.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card. Thanks for joining us at Rainbow Lady's this week.
    Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi ,you create an amazing ,elegant card ,really beautiful!Thank you so much for join us at Marianne´s Design Divas this month.Good luck!
    Hugs Artesania DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A beautiful card, Wilma. Thanks for joining us at Rainbow Lady.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a stunning card Wilma I love it. Thanks for sharing
    Love Cynthia x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Just gorgoeus hun, love how it all fits together perfectly!

    Thank you for sharing with us at Divas, good luck!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Card!!
    thanks for joining us at Diva's and Bling it On this time hope to see you next time too
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a gorgeous creation hun...!

    thanks for joining us at Divas...and good luck...!

    hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.