Pagina's

maandag 5 december 2011

Merry Christmas with Tilda on Ornament.


Hallo lieve bloggers,

Naar aanleiding van een reactie op patroon nr. 3 ben ik op zoek naar Hettie Oord. Hettie, ik hoop dat je dit berichtje leest, want zonder e-mailadres kan ik je geen patroon toesturen.

Dan nu over naar de "zoveelste" kerstkaart. Gelukkig.....ik kan er niet genoeg van krijgen (letterlijk en figuurlijk)
☺☺☺ en zeker niet van het mooie papier van Marianne Design.

Met deze kaart wil ik meedoen aan challenge nr. 12 bij
The Dutch Magnolia Chickies. Karin wil allemaal geponste en gestanste onderdelen zien en natuurlijk een Magnolia.

Gebruikte materialen:
Voor de kaart donker-bruin papier van Papicolor
Scrappapier (2 verschillende vellen) van Eline's 

"Old Fashioned Christmas" PB7026 van 
Marianne Design
Stempelafdrukje "Tilda on Ornament" uit de 
"Merry Little Christmas" Collection 2010 van Magnolia
Aquarel kleurpotloden
Nestabilities "Labels Thirteen" S4-248 van Spellbinders
Creatables LR0142 van Marianne Design
Ponsen "Branch" en "Stars" van Martha Stewart
FLP011 van Nellie Snellen
Hoekornamentje uit de candy van Kim
Hotfix domestuds bruin nr. 64 Ø 5mm, 4mm, 3mm 

en 2mm
Ponsje "sneeuwvlok"
Gelpen wit van Sakura
Dubbelzijdig plakband
Strass-lijm van Rico Design
Foamtape 1,5mm

Liefs Wilma

29 opmerkingen:

  1. Je hebt met het MD papier een prachtige kaart gemaakt.
    Heel mooi met alle gestanste bloemen.
    Prachtig geheel met Tilda.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    En wat zijn de kleuren mooi!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart en inderdaad dat papier van md is heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een héél mooi kaartje Wilma, Erg leuk met die hangende Tilda. Het papier is inderdaad weer prachtig. Weer een kaart om iemand blij te maken!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie kaart Wilma. En het papier is inderdaad prachtig!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, met leuke details, ook weer zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Wat een beauty toch weer wat we te zien krijgen van je echt super mooi.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Dat is zeker mooi papier,Wilma.
    En mooi papier verdient ook een mooi plaatje Samen een prachtig geheel.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wilma
    je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt en vooral de kleurencombinatie vind ik super
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zeker het is heel mooi papier van Marianne Design, vooral de kleuren van deze lijn is erg mooi!! Prachtig kaartje Wilma, erg leuk de rand rondom en Tilda hangend in een frame.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, hele mooi kleuren zo bij elkaar
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Wilma!
    Ik denk er net zo over als jij, ook ik kan en mag er geen genoeg van krijgen. Het wordt van mij niet meer geaccepteerd als ik gekochte kaart verstuur.
    Lieve groetjes, vanavond hoop ik nog wat te kunnen knutselen, maar als het zo vroeg donker is, lokt mijn warme bedje al vroeg, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, supermooi. Heel mooi zo met het randje, zal wel een heel werk zijn.

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend papier en een prachtige kaart!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit mooi Wilma! Ik ben helemaal verliefd op de kleurencombinatie! Gewoon dé perfecte kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Wilma,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukies heb je weer gemaakt Wilma,die zijn weer klaar om bij iemand op de mat te vallen. Ik zit er ook nog middenin, in de kerstkaarten en moet eerlijk zeggen dat ik er langzamerhand wel klaar mee ben. Maar we hebben nog heel even, vol goede moed op naar de volgende, ook jij. Ik volg je met belangstelling. Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is echt weer prachtig mooi WILMA.
    Echt Schitterend.
    Ook heel mooi van kleur.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, en die kleuren vind ik prachtig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma

    Ik vind deze kaart heel erg mooi, ook de kleurencombi, erg leuk.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een plaatje zeg ! Prachtig papier heb je gebruikt. Dank je wel voor het meedoen bij DMCC. Liefs, Marion (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat super prachtig Wilma. Ik vind die stempel ook zo geweldig en het papier blijft top! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart! Mooie kleuren combi heb je gebruikt.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel romantisch kaartje met dat papier. Mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DMCC

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje, mooie bloemen. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige kaart wilma ,mmoie bloemen erop en leuk dat je meedoet
    bedankt voor het meedoen met DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.