Pagina's

zondag 18 december 2011

White and Silver.


Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Ik hoop dat jullie het de moeite waard blijven vinden om hier terug te komen. Ook ik kom regelmatig bij jullie langs.....een reactie plaatsen (bij inmiddels al 156 volgers) is helaas niet elke keer mogelijk. 

Mijn "trouwste" volgers.....zo te zeggen, wil ik wederom heeeeeeeeel, heeeeeeeeeel
-elijk bedanken.....ik vind jullie reacties GEWELDIG en lees ze dan ook met heel veel plezier. Soms kan een reactie voor inspiratie zorgen.....zoals te zien is op bovenstaande foto.

Deze hanger heb ik gemaakt naar aanleiding van de reactie die
Plony gaf op de kersthanger.....kan die ook in het wit met zilver????? Ja hoor.....natuurlijk kan dat.

Gebruikte materialen:
Wit linnenstructuur papier van Foliart
Zilver-kleurig papier
Nestabilities "Fleur De Lis Squares" S4-318 

van Spellbinders
Creative Flower CL CF 22 van Crealies
Creative Shape CL CS 01 van Crealies
Pailletenlint zilver ± 25cm
Hotfix-steentjes zilver HF4013 Ø 4mm

Liefs Wilma

PS: Voor iedereen.....nog een hele fijne en gezellige 

-dag toegewenst.
Hier is het wit......van de "natte" sneeuw.

33 opmerkingen:

  1. Oh deze is mooi!! Met nog een magnoliaatje erop kan ie zo meedoen met its a magnolia (tis maar een tip ;-) )
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super!!! ben zelf ook met een creatie bezig in wit zilver, nog ff plaatje kleuren en hij is af!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooooooo, ze doet het gewoon in het wit met zilver..........wauwwwwwww, ik ben er gewoon een beetje stil van. Geweldig!!!!!!!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat is tie mooi zeg, en leuk voor Plony dat jij gehoor geeft aan haar vraag, helemaal super is je hangertje.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is dat gaaf zeg in wit en zilver. Enorm sjiek, echt helemaal top!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wilma deze is ook heel mooi wit en zilver erg fijntjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma
    erg leuk zo met dat wit super .en jee wat een hoop volgers heb je al .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jou is het bijna " U vraagt en wij draaien" en Plony is er duidelijk helemaal blij mee!!!!
    Het kan volgens mij in alle kleuren van de regenboog en dan is/blijft het mooi!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is deze mooi en stijlvol in het wit en zilver!! Hier was het ook even wit.........van de natte sneeuw:)
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig ook in die kleur! Zo is Plony haar vraag meteen beantwoord!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma,
    IK vond die andere hanger al heel erg mooi,maar deze is helemaal super. Heel fijntjes en stijlvol.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jazeker in het wit en zilver is hij ook prachtig wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja erg mooi Wilma, zilver met wit!
    Het is weer een kunstwerkje.
    Dank voor je mooie post, wat was Ben blij dat het ook voor hem was.
    Hij kan wel wat afleiding gebruiken.
    Vandaag met een gespalkte duim heel veel strikjes zitten maken voor knutsels voor de trouwerij woensdag, het moest af, zere duim of niet.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel hoor Plony....wat is dit weer een schitterende hanger geworden Wilma!!!! Heel erg mooi....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi wilma
    nou dit is zeker een prachtig tasje in deze feestelijke kleuren en een feestje om naar te kijken!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw blog wordt zo net een vervolgverhaal. Ik hoop dat Plony dan ook nog meer verzoeken heeft.
    Houden jullie elkaar lekker bezig en kunnen wij genieten.
    Het is trouwens een schitterende kaart geworden.
    Als je hem in zou sturen bij een challenge had die vast goud geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi WILMA

    Nou hier over hoef je echt niet zoveel te zeggen.
    Het is echt weer een JUWEELTJE.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi Wilma en wat fijn dat je ook verzoekjes inwilligd:-) Hier weas het vandaag nat...van de regen...haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig gemaakt Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilma, deze is echt heel mooi. Kunnen we hier ook een mailtje voor sturen ( nee hoor grapje). Ik vind deze kleurencombinatie echt heel chique. Prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leukkkkkk is die geworden
    Heel erg lief
    gr,ans xx
    fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een plaatje is deze hanger.
    wit met silver doet het altijd goed.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ziet er heel mooi uit wilma en heel erg chique zo in deze combi
    Alvast hele fijne feestdagen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dit is ook wel erg mooi in deze kleuren, vond de andere al mooi, maar deze heeft duidelijk mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma,

    Wat heb je weer een prachtige hanger gemaakt. Erg chic in wit en zilver.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige chique hanger Wilma!! Super mooi gemaakt! Kunnen we nu allemaal verzoekjes indienen? Grapje hoor, je zou helemaal gek worden denk ik als we dat deden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, dit is echt schitterend. Heel stijlvol. Ben benieuwd naar de volgende kleurencombi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wilma, Wat prachtig gemaakt zeg!Heel mooi gedaan, ik vind de kleurcombinatie ook zo geweldig, ook je vorige creaties vind ik echt heel mooi.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi weer Wilma , leuk dat je dat gedaan hebt voor Plony.Kan me voorstellen dat ze er blij mee is. Ik vind em poepiesjiek.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Wilma,
    Weer zo'n mooie hanger,
    blingbling... daar houd ik wel van,
    krijgt deze nu een plekkie in jou boom?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.