Pagina's

woensdag 14 december 2011

Happy New Year


Vanmorgen heb ik bijna alle kerstkaarten "gepost".....dat was zo gepiept, maar het schrijven van al die kaarten is een heel ander verhaal.....ben blij dat ik nog kan typen ☺☺☺

Bovenstaand kaartje vertrekt binnenkort, maar wil eerst nog meedoen met challenge nr. 8 bij
Nederlandse Kaarten Uitdagingen. Judith heeft een mooie schets gemaakt.

Gebruikte materialen:
13,5cm x 27cm wit linnenstructuur papier van Foliart
Restjes bordeaux-rood papier
Restjes roze papier
Nestabilities "Classic Squares Large" S4-126 en 

"Classic Squares Small" S4-128 van Spellbinders
"Fanciful Flourish" B117 van Cheery Lynn Designs
3d-plaatje van knipvel 2267 van Nel van Veen
Stempelafdrukje "Gelukkig Nieuwjaar"
Versamark inkt
Embossingpoeder bordeaux-rood

Liefs Wilma

25 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart is het geworden en ik vind de swirl helemaal geweldig.

    Leuk dat je meedoet met de nederlandse kaarten uitdaging!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je gemaakt wilma.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Wilma! Heel mooi met alle vakjes en een super mooie swirl erop, heel chique!! Ik ben blij dat ik weer kan typen maar dan omdat mijn toetsenbord het weer doet, de kaarten moet ik nog gaan schrijven. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma
    goed hoor al je kaartjes al weg
    dit nieuw jaars kaartje is ook weer erg leuk
    de swril is echt heel gaaf
    succes met je kaartje
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart wilma met een prachtige swirl.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk al die vakjes en wat een mooie swirl!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie layout in mooie kleurencombinatie. Die swirl is zo echt een blikvanger. Lekker hè al die Kerstpost weg.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Ook deze is weer MOOI.
    Ja,t schrijven van kerstkaarten kost veel tijd,
    Ik ben nog niet klaar met schrijven,ik denk dat ik volgend jaar maar een secretaresse in dienst
    neem.
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stijlvolle kaart en mooi van kleur! Succes ermee in de challenges!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooi kaartje WILMA.
    ECHT schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wilma
    een erg mooie kaart met al die vakken en ook het schrijven van de kaarten vind ik het ergste:-))
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer al zo een mooie kaart, waar haal je de inspiratie en de tijd vandaan! Wel heel mooi weer Wilma.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje!!!!!!! Leuk wel hè, zo'n sketch. Is weer eens op een andere manier een kaartje maken. Top gedaan. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh this is so very pretty...wonderful colours and a terrific layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier hou ik toch zo van Wilma, 9 vierkantjes in het vierkant. Dat zal wel komen door het spelletje Tik Tak Tor uit een ver verleden, nu ook wel boter, kaas en eieren genoemd.
    Je kaart is hardstikke leuk!
    Succes met de challenge en fijn dat je kaarten gepost zijn.
    Op dat level ben ik ook aangekomen, daar geniet ik ook van.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wilma, wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt. Echt om van te genieten!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kaart heb je weer gemaakt, zo mooi van kleur en met die swirl helemaal super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi nette kaart.
    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Wilma,
    Ik vind je kaart prachtig geworden.
    Veel succes met de wedstrijd en bedankt voor het meedoeen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik vind de kleuren erg mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    ik vind de swirl ook helemaal gewldig
    Bedankt voor het plaatsen van je kaart bij de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Karin,
    wat ontzettend lief dat je me een kerstkaartje hebt gestuurd,
    hartelijk bedankt!
    Zo een mooi wit kaartje heb je gemaakt voor mij!
    Bovenstaand kaaretje vind ik ook erg leuk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeps wilma ik heb je naam verwisseld
    foutje....
    hihihi
    Lieve Wilma, je kaartje is geweldig!!!!
    Groetjes van Daatje....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de Nederlandse KaartenUitdaingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.