Pagina's

vrijdag 23 december 2011

The last one


Hallo blogdinnetjes,

Vandaag kom ik jullie vervelen met mijn laatste kerstkaartje van dit jaar. Volgend jaar gaan we gewoon weer vrolijk verder.

Nu met de kerstdagen voor de deur zal het bloggen even op een laag pitje komen te staan, maar niet treuren.....ik ben van plan om zo snel mogelijk terug te komen.

Gebruikte materialen:
13,5cm x 27cm kerst-groen linnenstructuur papier
Restjes kerst-groen en licht-groen papier
Afbeelding "kerstster" van een oude kerstkaart
Nestabilities "Fleur De Lis Squares" S4-318 

van Spellbinders
Embossingfolder "Swiss Dots" 37-1604 van Provo Craft
FLP013, FLP014 en FLP022 van Nellie Snellen
Pons "Stars" van Martha Stewart
Creatable LR0126 van Marianne Design
"Fanciful Flourish" B117 van Cheery Lynn Designs

Liefs Wilma

25 opmerkingen:

  1. Wilma jij verveelt me niet hoor,je kaartje is weer prachtig geworden.

    Fijne Feestdagen

    Liefs Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wilma!!!
    Fijne kerstdagen....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige afsluiter Wilma! Geniet samen met je familie van een gezellig kerstweekend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma, al weer iets moois op je blog. Grappig om te lezen dat iedereen wat gas terug neemt op het blog, terwijl ik zelf denk he he eindelijk weer wat tijd om te freubelen. Fijne dagen gewenst en een heel voorspoedig 2012 voor iedereen om je heen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful Wilma....terrific colour combo and love that flourish you have used. Wishing you and your family a Merry Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,
    Hoe kun jij ons nou vervelen met een prachtig kaartje....
    Heel leuk hoor, als ik jou was zou ik meteen na de kerst voor volgend jaar gaan beginnen ;-))
    Doe ik in elk geval wel...
    Hele fijne dagen...
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Я восхищаюсь вашими работами - они прекрасны!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha nou jou kaartjes verveken mij nooit hoor, er zijn altijd zoveel mooie en leuke details op te zien.
    Fijne feestdagen
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je laatste kerstkaartje is helemaal top.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie afsluiter Wilma en ook jij hele fijne dagen!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem weer leuk wilma.
    fijne kerstdagen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma,
    Weer zo n mooi kaart,Snap dat je even n pauze in last,doe ik ook
    Wens je nogmaals fijne dagen en tot
    blogs
    Lieve groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wilma
    vervelen?
    welnee genieten zal je bedoelen en een heel fijne feestdagen met al je dierbare en veel gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat je ons nu even niet meer komt "vervelen". Maar niet te lang wachten om het wer te doen hoor ik geniet er altijd van.

    Wens je hele fijne ddagen en een creatief 2012.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo

    toppie kaart

    bedankt voor je reaktie en wensen om mijn blog!

    ik wens jullie een fijne kerst!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HIj is mooi Wilma! Fijne dagen en tot gauw!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is prachtig wilma
    fijne feestdagen en alvast een gelukkig en gezond 2012
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een prachtig mooie kaart Wilma.
    Echt schitterend.
    Hele fijne feestdagen.
    En een gelukkig,maar vooral een gezond 2012.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooo....wat een mooie kaartje weer.
    prachtig geheel!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat die afbeelding het goed met de fleur de lis uitgestanst! Mooi kaartje geworden.
    Ik wens je hele fijne feestdagen toe en een goed 2012!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma,
    Zelfs de laatste kaart is nog heel erg mooi geworden.
    Ik wens je ook heel erg gezellige dagen en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zelfs de laatste kaart is nog heel erg mooi geworden.
    jij ook bedankt voor je lieve reactie en ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012

    liefs manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,

    Je verveelt me niet met je kerstkaarten blijf ze mooi vinden en deze laatste is ook weer een prachtige.
    Wil jou en je gezin hele fijne kerstdagen toewensen en een goed en gezond 2012 maar niet te vergeten een heel creaties jaar.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor mij mag je door gaan met verevelen hoor , maar effe pauze is je ook van harte gegund.
    Ook de laatste is weer een bjoetie geworden Wilma , lest best zullen we maar zeggen.
    Nog een fijne tweede kerstdag verder , en een heel gezond 2012 voor jou en je gezin.
    Liefs Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    Wat een mooi kleurrijk kerstkaartje heb je weer gemaakt,
    ik wens je ook vele lieve kerstwensen toe, het kan nog net nietwaar...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.